۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
اشتغال کاذب از تبعات منفی قاچاق است
استاندار سمنان:

اشتغال کاذب از تبعات منفی قاچاق است

سمنان - استاندار سمنان با اشاره به تبعات منفی قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد، گفت: قاچاق دارای تبعات منفی فراوانی است که از جمله آن می‌توان به اشتغال کاذب اشاره کرد.

علی رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه قاچاق کالا و ارز دارای تبعات منفی است، بیان کرد: اشتغال کاذب یکی از پیامدهای منفی قاچاق است چرا که انسان در آن احساس می کند که با کمترین کار می تواند پول زیادی در آورد که در حقیقت این تصور اشتباه است.

وی با بیان اینکه از دیگر تبعات منفی قاچاق کالا، آسیب به اشتغال پایدار است، بیان کرد: قاچاق سبب می شود تا تولید داخل متزلزل شده و نتواند اشتغال مورد نیاز خود را محقق سازد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق به تقویت تولید و در نتیجه اشتغال منجر می شود، بیان کرد: قاچاق کالا ضربه‌های مهلکی به تولید و اقتصاد کشور و استان می زند که باید جلوی آن را گرفت.

آشناگر با بیان اینکه قاچاق کالا با اثرگذاری بر گروه‌های تولیدی ضررهای فراوانی را به کشور وارد می سازد، بیان کرد: این ضررها مستقیماً بر روی اقتصاد و مردم تاثیرگذاری دارند که از جمله این اثرگذاری ها می توان به رشد بیکاری اشاره کرد.

کد خبر: ۱۹٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha