۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
افزایش قیمت چشمگیر توکن زیلیکا در بازار| روند قیمت همچنان صعودی است
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت چشمگیر توکن زیلیکا در بازار| روند قیمت همچنان صعودی است

با حرکت آغاز شده چشمگیر ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته، رمزارز زیلیکا (ZIL) روز دوشنبه به بالاترین سطح از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۲ به امروز یعنی  ۰.۰۲۳ دلار رسید.

به گزارش بازار؛ با حرکت آغاز شده چشمگیر ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته، رمزارز زیلیکا (ZIL) روز دوشنبه به بالاترین سطح از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۲ به امروز یعنی ۰.۰۲۳ دلار رسید.

قیمت زیلیکا نسبت به پایین ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۶ درصد افزایش یافته است. سایر توکن های رمزارزی مانند کاردانو، سولانا، گالا و انکر پروتکل نیز افزایش قیمت چشمگیری را طی روزهای گذشته تجربه کرده اند.

زیلیکا یک پروژه بلاک چین پیشرو بوده که نقش مهمی در صنعت بلاک چین ایفا کرده است. قیمت زیلیکا طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته است. مشخص نیست که چرا این رمزارز طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و با اینحال، یک دلیل احتمالی این رخداد، تلاش توسعه دهندگان برای سازگار کردن زیلیکا با شبکه بلاکچین EVM است.

مهمترین مزیت سازگاری زیلیکا با EVM این است که کاربران می توانند با استفاده از زبان های محبوب برنامه نویسی مانند Solidity، Truffle و Hardhat شروع به ساخت dApps بر روی این بلاکچین نمایند.

کاتالیزور دیگر برای قیمت زیلیکا این است که این توکن در رسانه های اجتماعی محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. زیلیکا همچنین با کاهش شاخص دلار آمریکا پس از آخرین داده‌های مربوط به مشاغل این کشور افزایش یافت.

پیش بینی قیمت زیلیکا

zilliqa price


نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت رمزارز زیلیکا طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و امیدها به سازگاری با EVM افزایش یافته است. قیمت زیلیکا همچنین به نقطه مقاومت مهم ۰.۰۲۳ دلار رسید که بالاترین نقطه قیمت در ۵ دسامبر محسوب می شود. زیلیکا همچنین در محدوده بالاتر از میانگین های متحرک حرکت کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح خرید بیش از حد قرار گرفته است.

بنابراین، چشم انداز قیمت زیلیکا نسبتاً صعودی است. اگر این پیش بینی درست از آب در آید، نقطه مقاومت کلیدی بعدی برای رصد روی ۰.۰۳ دلار خواهد بود. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۰۲۰ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۸٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha