۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
مصرف اینترنت در گلستان ۳ برابر شد
مدیر مخابرات منطقه گلستان:

مصرف اینترنت در گلستان ۳ برابر شد

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا مصرف اینترنت در گلستان سه برابر شده است از تزریق بیش از چهار هزار IP جدید به شبکه خبر داد.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مصرف اینترنت در گلستان پس از شیوع کرونا (از اسفندماه ۹۸ تاکنون) سه برابر شده است.

وی از این افزایش مصرف به عنوان شوک بزرگ به شبکه نام برد و افزود: طراحی انجام شده برای زمان نرمال انجام شده بود و این میزان پیک قابل تصور نبود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گلستان ادامه داد: تا پیش از شیوع کرونا، روند افزایش مصرف اینترنت در استان یک روند صعودی منطقی و خطی بود اما به یکباره مصرف چند برابر شد.

وی با بیان اینکه این افزایش مصرف در زمان پیک، مشکلاتی را در شبکه به وجود آورد اما اجازه ندادیم به ارائه خدمات به مشترکان آسیب برساند، تصریح کرد: پس از شیوع کرونا بین چهار تا پنج هزار IP جدید (کد یا آدرسی است که به دستگاه‌های متصل به اینترنت اختصاص داده می‌شود) به شبکه تزریق کردیم.

شهمرادی توضیح داد: از مجموع ۹۳۲ روستای استان ۸۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که از این تعداد در ۶۶۰ روستا امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت خانگی و یا همراه اول فراهم است.

کد خبر: ۱۹٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha