۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
افزایش ۱۰۵ درصدی تن کیلومتر بار خالص توسط راه آهن شمالغرب
مدیرکل راه آهن زنجان خبر داد:

افزایش ۱۰۵ درصدی تن کیلومتر بار خالص توسط راه آهن شمالغرب

زنجان مدیرکل راه آهن زنجان، از افزایش۱۰۵ درصدی تن کیلومتر بار خالص و ۹۵ درصدی تن کیلومتر بارناخالص حمل شده توسط اداره کل راه آهن شمالغرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، علی خدایی افزایش ۱۰۵ درصدی تن کیلومتر بار خالص و ۹۵ درصدی تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده و ۲۰۸ درصدی تن کیلومتر بارگیری (مبداء –مقصد ) اداره کل راه آهن شمال غرب خبر داد و گفت: میزان افزایش تن کیلومتر بار خالص و ناخالص حمل شده راه آهن شمالغرب در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (در مقایسه با مدت زمان مشابه سال  قبل)  ۱۰۵و ۹۵ درصد و تن کیلومتر بارگیری  ۲۰۸ درصد است. 

وی اظهار کرد: مقدار تن کیلومتر بار خالص حمل شده این اداره کل در مدت زمان ذکر شده ۱۱۵ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۲۹۲ تن کیلومتر  بوده است و تن کیلومتر بارگیری هم ۵۲ میلیون و ۴۲۸  هزار و ۴۷۳ تن کیلومتر می باشد. 

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: اقلام باری جا به جا شده شامل کنسانتره سنگ آهن، غلات و نهادهای دامی، خاک سنگ روی و شمش روی و آهن، گندله، خمیر کاغذ، گوگری می باشد. 

خدایی ابراز کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه اعلام کرد و گفت: این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد و ایستگاه‌های قزوین، زنجان، میانه و مراغه چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال غرب کشور است و این ناوگان در محدوده شش  استان حمل و نقل می کند.

کد خبر: ۱۹٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha