۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تبدیل وضعیت استخدامی ۲۴۰ نفر از کارکنان و فرزندان ایثارگران
معاون شهردار همدان خبر داد:

تبدیل وضعیت استخدامی ۲۴۰ نفر از کارکنان و فرزندان ایثارگران

همدان - حمزه رستگار، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان از تبدیل وضعیت استخدامی ۲۴۰ نفر از کارکنان و فرزندان ایثارگران این مجموعه خبر داد.

مجتبی حمزه رستگار در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری همدان عنوان کرد: تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر شهرداری مشمول بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور انجام شده و مواردی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه همدان نخستین شهری بود که طبق این قانون اقدام و به سرعت تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری را آغاز کرد، گفت: در این راستا برای ۲۴۰ نفر از نیروهای ایثارگر شرکتی پرونده تشکیل شد تا هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت شوند و پس از اینکه پرونده‌های این نیروها بررسی شد، فهرست آنها به دفتر امور شهری استانداری ارسال شد.

وی افزود:برای ۱۳۷ نفر از این نیروها حکم صادر شده و پرونده ۱۰۳ نفر هم تکمیل شده و احکام آنها در آستانه صدور است و پرونده‌ ۲۷ نفر نیز طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در حال تشکیل است تا آنها نیز تبدیل وضعیت شوند.

حمزه رستگار با اشاره به تلاش های مدیریت شهری در تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین قانون ایثارگری در شهرداری همدان عنوان داشت: دستورالعمل‌های مرتبط با تبدیل وضعیت ایثارگران و تبدیل وضعیت ۲۴۰ نفر از نیروها از ابتدای بخشنامه دولت تاکنون، نشان از جدیت مدیریت شهری در این موضوع دارد و اقدامات قانونی در تمام مناطق شهرداری در حال انجام است.

حمزه رستگار عنوان کرد: مجموعه شهرداری همدان به عنوان نخستین شهرداری کلان‌ شهر بین شهرداری‌ها بود که نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها اقدام کرد و به نوعی تمام این نیروها تبدیل وضعیت شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان بیشترین آمار جذب و استخدامی نیروهای خانواده شهدا و ایثارگران را دارد، گفت: وظیفه ما تکریم و حمایت این قشر از جامعه است چراکه امنیت کشور را مدیون ایثار و جانفشانی‌های آنها هستیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha