۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۵۰ هزار دلار طی سال ۲۰۲۳!
تیم درپر مدعی شد:

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۵۰ هزار دلار طی سال ۲۰۲۳!

«تیم درپر» از تحلیلگران ارشد و تریدر بزرگ بازار رمزارزها، طی سخنانی مدعی شد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ می تواند تا ۲۵۰ هزار دلار افزایش یابد.

به گزارش بازار؛ «تیم درپر» از تحلیلگران ارشد و تریدر بزرگ بازار رمزارزها، طی سخنانی مدعی شد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ می تواند تا ۲۵۰ هزار دلار افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، درپر که همچنان از هواداران بزرگ بازار رمزارزها به حساب می آید، در گفتگو با شبکه تلویزیونی CNBC با تاکید بر اینکه سال ۲۰۲۳ می تواند منجر به ایجاد یک بازار گاوی بزرگ و مهیج برای بیت کوین شود، ریزش های سال ۲۰۲۲ را عاملی مهم برای افزایش قیمت این رمزارز دانست.

وی با مقایسه بازار گاوی ایجاد شده در سال ۲۰۲۱ و افزایش قیمت بیت کوین تا نزدیکی ۷۰ هزار دلار، این افزایش قیمت را محصول ریزش های بزرگ سال ۲۰۱۸ و رکود پس از آن دانسته و گفت که با توجه به تکرار پذیری موج های ریزش و افزایش قیمت برای دارایی های مختلف در بازار، بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۳ بار دیگر اوج گرفته و تا ۲۵۰ هزار دلار افزایش یابد.

این اظهارات تیم درپر در حالی مطرح می شود که نهادهای بزرگ مالی جهان همچون صندوق بین المللی پول، طی روزهای گذشته با ابراز بدبینی نسبت به وضعیت اقتصاد جهانی، پیش بینی سالی همراه با رکود و کند شدن چرخه های اقتصادی جهان برای سال ۲۰۲۳ را داشته اند.

وضعیت بازار رمزارزها نیز همچون سایر دارایی های ریسک پذیر، تا حد زیادی به سیاست های بانک های مرکزی بزرگ جهان به ویزه فدرال رزرو آمریکا بستگی دارد که باید دید تکلیف ادامه روند افزایش نرخ بهره بانکی طی ماه های آینده به کجا خواهد رسید.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha