برگزاری جلسات مجازی با ارائه فناوری جدید

برگزاری جلسات مجازی با ارائه فناوری جدید

یک شرکت فناور نخستین محصول خود را بر اساس فناوری آواتار اختصاصی که تجربه حضور فیزیکی یک فرد را به صورت مجازی بازسازی می‌کند، معرفی کرد.

به گزارش بازار، این صفحه‌نمایش هوشمند با ظاهری آینده‌نگر، تجربه حضور فیزیکی یک فرد از راه دور را در اتاق شما از طریق صفحه‌های سه بعدی و حرکات سر فراهم می‌کند.

این دستگاه افراد را قادر می‌سازد تا حس صمیمیت عمیق‌تری در مکالمه داشته باشند و می‌توان آن از طریق تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تبلت کنترل کرد. برای انجام این کار، کاربران می‌توانند به سادگی سر خود را حرکت دهند و دستگاه حرکات را تکرار می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از طریق دوربین دستگاه به اطراف نگاه کنند و محیط را مشاهده کنند و برای ادامه مکالمه به افراد مختلف در اتاق کنفرانس مراجعه کنند.

این دستگاه یک فناوری رباتیک پیشرفته برای علاقه‌مندان به فناوری است که می‌خواهند بخشی از این فناوری شگفت‌انگیز را از نزدیک لمس کرده و تجربه کنند.

دستگاه می‌تواند نماینده یک فرد در مناطق دورافتاده در یک اتاق جلسه یا دفتر باشد. این سیستم شامل چندین صفحه نمایش، یک دوربین و یک موتور ۲ محوره است و تمام ملزومات مکالمات حضوری مانند تماس چشمی، ویژگی‌های صورت در اندازه کامل، گفتار فضایی و حرکات سر را فراهم می‌کند. این دستگاه می‌تواند ابعاد جدیدی را به کنفرانس‌های ویدئویی، جلسات تجاری مجازی و تجربیات حضور از راه دور در رویدادها به ارمغان آورد.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha