۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کارخانجات سبلان پارچه اردبیل جزو واحدهای مشکل‌دار محسوب نمی‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کارخانجات سبلان پارچه اردبیل جزو واحدهای مشکل‌دار محسوب نمی‌شود

اردبیل- رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: کارخانجات سبلان پارچه اردبیل جزو واحدهای مشکل‌دار محسوب نمی‌شود و باید از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

بهروز رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات کارخانجات سبلان پارچه اردبیل و متولیان این مجموعه در حال انجام است و در این زمینه تدابیر مدیریت عالی استان سبب شده تا تولید در آن‌ها جریان یابد و شاهد ارتقا و توسعه این کارخانجات باشیم.

وی بیان کرد: این واحد صنعتی در حال حاضر با مدیریت و نظارت هیئت حمایت از صنایع با فعالیت بیش از ۹۰۰ نفر در حال تولید است و با توجه به نظارت و بازرسی مستمر کارگری این واحد تولیدی مشکلات مربوط به کارگران را برطرف کرده است و خوشبختانه در این زمینه مشکلی باقی نمانده است و کارگران حقوق و بیمه معوقه ندارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: کارخانجات سبلان پارچه اردبیل جزو واحدهای مشکل‌دار محسوب نمی‌شود و با توجه به توان تولید و اشتغال بالا باید بتوانیم از تمامی ظرفیت موجود استفاده کنیم که با در نظر گرفتن مدیریت توانمند این مجموعه بی‌شک ظرفیت تولیدی و بهره‌وری سرمایه در این مجموعه گسترش خواهد یافت.

رحیم‌زاده ادامه داد: باید حمایت از بخش خصوصی در استان اردبیل برای توسعه روند اشتغال و اقتصاد استان بیش از پیش گسترش یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و با رفع مشکلات و موانع موجود زمینه‌ساز گسترش استان باشیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت مهم و اساسی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به واگذاری کارخانه ذوب آهن به گروه تولیدی به صورت اجاره‌ای نیز گفت: این کارخانه نیز در حال حاضر مشکل کارگری ندارد و از سال گذشته به مالک اصلی بازگردانده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی روزانه با تولید ۴۸۰ تن محصولات فولادی در حال فعالیت بوده و میزان اشتغال در این کارخانه به ۱۶۰ نفر رسیده است که برنامه‌ریزی برای تولید محصولات متناسب با نیاز داخلی کشور در نظر گرفته شده است.

رحیم‌زاده افزود: واحد صنعتی شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی نیز در حال حاضر با ۲۳۰ نفر نیرو در حال فعالیت است و مشکل و دغدغه‌ای برای کارگران استان در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha