۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
 اجرای ۳۱ پروژه برق منطقه‌ای در مازندران و گلستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای ۳۱ پروژه برق منطقه‌ای در مازندران و گلستان

ساری - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان ضمن اشاره به اجرای ۳۱ پروژه برق منطقه ای در استان، گفت: ۲۵ پروژه مربوط به انتقال، توزیع و بهینه سازی می‌شود.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای ۳۱ پروژه برق سال گذشته در مازندران گفت: از این تعداد شش پروژه مربوط به تولید بوده و در مجموع برای اجرای طرح ها بیش از هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی سرمایه گذاری در حوزه تولید و نیروگاه های مقیاس کوچک را طی سال گشته بیش از چهار هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با ساخت این نیروگاه ها ۸۱ مگاوات به ظرفیت شبکه های تولیدی اضافه شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان، اصلاح و بهینه سازی شبکه های قدیمی برق را در مازندران و گلستان از جمله پروژه ها بیان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال صرف شده است.

جذب سرمایه گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی

افضلی، سرمایه گذاری جذب شده در سال قبل را در استان بیش از چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این سرمایه گذاری در حوزه توسعه و احداث ایستگاه ها و خطور نیروی برق جذب شده است.

وی ادامه داد: با جذب سرمایه گذاری های جدید هزار و ۴۵۰ ولت آمپر به ظرفیت ایستگاه ها و ۲۸ کیلومتر مدار به طور خطوط شبکه برق در گلستان و مازندران اضافه شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان برنامه ریزی برای تامین تجهیزات برق را از جمله نیازها بیان کرد و گفت: در حال حاضر برای تامین تجهیزات با مشکل انتقال مواجه هستیم و گاها انتقال و حمل و ترانس و تجهیزات حدود دوماه زمان می برد که هزینه یک میلیارد تومان برای شرکت دارد.

کد خبر: ۱۹٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha