۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
افزایش ظرفیت تولید میگوی پرورشی بوشهر به ۵۰ هزار تن با روش‌های نوین
با حمایت از اقتصاد دریامحور محقق شد؛

افزایش ظرفیت تولید میگوی پرورشی بوشهر به ۵۰ هزار تن با روش‌های نوین

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت تولید میگوی پرورشی بوشهر به ۵۰ هزار تن با روش‌های نوین خبر داد و گفت: اقتصاد دریامحور مورد حمایت مسئولان استان قرار دارد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر تولیدات ارزشمندی در حوزه کشاورزی و آبزی پروری دارد و حمایت از فعالان این حوزه‌ها لازم است.

وی افزود: در استان بوشهر امسال بالغ بر ۱۷۰ هزار تن خرمای باکیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه شد که البته بخشی از تولیدات کشاورزان کماکان فروش نرفته و انتظار داریم راهکاری اندیشیده شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر قطب بزرگ آبزی پروری است و ۱۵۰۰ هکتار، اراضی جدید به ظرفیت سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر افزوده شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: با افزایش چشمگیر تولیدات میگو در استان بوشهر و استفاده از روش‌های نوین، امسال ظرفیت تولید میگو در استان به بیش از ۵۰ هزار تن می‌رسد.

وی اضافه کرد: تلاش برای صادرات میگوی استان و رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان از مهم‌ترین وظایف مسئولان حوزه شیلات و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

استاندار بوشهر گفت: روش‌های نوین در پرورش میگو سبب شده که میزان تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر رشد چشمگیری داشته باشد و سال آینده رونق بسیار خوبی خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha