۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از معافیت‌های ویژه مالیاتی برخوردار می‌شوند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از معافیت‌های ویژه مالیاتی برخوردار می‌شوند

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از معافیت‌های ویژه مالیاتی برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی ظهر امروز در حاشیه نشست دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران از برپائی نمایشگاه خرما در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته، نمایشگاه خرما در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر آخر دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: فروش نرفتن بخش عمده‌ای از خرماهای تولیدی استان و باقی ماندن در سردخانه‌ها، از معضلات تولیدکنندگان است که باید راهکاری اندیشیده شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش داریم از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای معرفی و فروش خرمای استان استفاده کنیم.

رضایی تصریح کرد: فعالان عمده خرمای کشور را به نمایشگاه دعوت کردیم که ان‌شاءالله نتایج خوبی برای نخلداران داشته باشد.

وی اضافه کرد: دولت و بخش خصوصی و مجلس در کنار هم برای حمایت از نخلداران و کشاورزان زحمتکش استان پای کار هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از بهره‌مندی تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی از معافیت‌های ویژه مالیاتی خبر داد و گفت: معافیت‌های ویژه مالیاتی برای تولید کنندگان به دولت پیشنهاد دادیم که بتوانند در حوزه فعالیت اقتصادی، موفق بوده و در زمینه تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به نتیجه برسند.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران استان در مناطق مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و نمایندگان استان در مجلس و مدیران‌ استان در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha