۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
جلسه گروهی اصحاب رسانه با مدیران سازمان بورس
روز گذشته برگزار شد؛

جلسه گروهی اصحاب رسانه با مدیران سازمان بورس

در جلسه گروهی خبرنگاران با مدیران سازمان بورس، زارع، سرپرست دبیرخانه هیات داوری سازمان بورس به موضوعاتی نظیر مواد حقوقی بورسی، نحوه رسیدگی به شکایات و حق تکلیف بر نهادهای بازار سرمایه و... پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، در ادامه مجموعه نشست‌های مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار به میزبانی روابط عمومی این سازمان، روز گذشته( ۱۴ دی ماه) حسین زارع، سرپرست دبیرخانه هیات داوری سازمان بورس با جمعی از اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه، وظایف دبیرخانه هیات داوری که یکی از بخش‌های معاونت حقوقی سازمان بورس محسوب می‌شود، تشریح شد. زارع پس از تشریح وظایف و کارکرد اداره هیات داوری به پرسش خبرنگاران پاسخ داد و به موضوعاتی نظیر مواد حقوقی بورسی، نحوه رسیدگی به شکایات، حق تکلیف بر نهادهای بازار سرمایه، وظایف دایره حقوقی و... پرداخت.

لازم به ذکر است؛ فراهم کردن مقدمات رسیدگی سریع و بدون اطاله به اختلافات فعالان بازار، ارائه مشاوره به اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای چگونگی تشکیل پرونده و مراحل طرح دعوا در هیات داوری، پیگیری اجرای کلیه تصمیمات و دستورات مصوب هیات داوری، نحوه ابلاغ نامه‌ها و تطبیق با قانون آئین دادرسی مدنی، اطلاع رسانی در جهت فرایند تشکیل پرونده، انعکاس آراء و تصمیمات هیات به بازار به منظور پیشگیری از اقدامات اختلاف‌انگیز بین فعالان بازار و... از جمله وظایف این اداره است.

کد خبر: ۱۹۸٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha