۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
محاسبه حقوق دولتی معادن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت :

محاسبه حقوق دولتی معادن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

زنجان- سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: محاسبه حقوق دولتی معادن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در این خصوص وحدت رویه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی حمیدی ظهر چهارشنبه در دیدار با معدنکاران استان زنجان به موضوع حقوق دولتی و فرمول سنگ آهن اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲ بخشنامه اعلام شده و توجه معدنکاران به این امر ضروری است.

وی ابراز کرد: ارائه شفافیت اطلاعات معدنی اهمیت زیادی دارد و مزایده های اخیر برای کشف قیمت نوع ماده معدنی به ویژه سنگ آهن بوده که ملاک عمل ما همان ضرایبی است که در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ در شورای عالی معادن مصوب و ابلاغ شد.

سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت، گفت: یک سری ماشین آلات طی سال های گذشته مجوز داشتند که تا آذر منقضی شده بود و تا پایان سال تمدید می شود.

حمیدی به تخفیف حقوق دولتی معادن اشاره کرد و افزود: این مساله در سال های گذشته اجرا می شد ولی امسال این موضوع وجود ندارد و این مهم در تابستان سال جاری برای تمامی استان ها ارسال شده که با هدف نظرسنجی ویرایش آن در حال انجام است.

وی به صدور پاسخ استعلام ماده ۲۴ قانون در بازه زمانی کوتاه تر اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا این کار به صورت الکترونیکی و پنجره واحد در سه استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی از تاریخ ۱۰ دی امسال به صورت آزمایشی آغاز شده که سپس به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.

سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت، تصریح کرد: محاسبه حقوق دولتی معادن به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در این خصوص وحدت رویه ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha