۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
نخستین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت به اردبیل تخصیص یافت
استاندار اردبیل:

نخستین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت به اردبیل تخصیص یافت

اردبیل- استاندار اردبیل از تخصیص نخستین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت توسط دولت سیزدهم برای پروژه‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: با لطف الهی و دعای خیر مردم، گشایش بسیار مهمی در روزهای اخیر برای تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل انجام شد.

وی افزود: استان اردبیل از نظر زیرساختی دچار عقب‌ماندگی‌های جدی است که با وجود تخصیص اعتبارات ملی، استانی و سفر رئیس‌جمهور، اما رفع این عقب‌ماندگی‌ها در زمینه‌های راه، آب، برق، گاز و سلامت، نیازمند منابع مالی قابل توجهی است.

استفاده از ظرفیت قانونی تهاتر نفت جهت ارتقای زیرساخت‌ها برای نخستین بار

استاندار اردبیل گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم برای تأمین منابع مالی، تهاتر نفت است که به‌دلیل برخی پیچیدگی‌ها و مشکلات، استان‌ها نتوانسته بودند از آن بهره‌مند شوند که با پیگیری‌های انجام‌یافته در چند ماه گذشته، اعتباری از محل تهاتر نفت اولین بار در بین استان‌های کشور، برای استان اردبیل تخصیص یافت.

عاملی تصریح کرد: در گام نخست حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان از محل تهاتر نفت برای پروژه‌های استان اردبیل تخصیص یافت که روند تخصیص اعتبار از این محل ادامه‌دار خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به این اقدام مهم، در تکمیل پروژه‌های زیرساختی در شأن مردم شریف استان اردبیل تسریع خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha