۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
صادرات ۱۶ هزار راس دام زنده از بوشهر به قطر
استاندار بوشهر خبر داد:

صادرات ۱۶ هزار راس دام زنده از بوشهر به قطر

بوشهر- استاندار بوشهر از صادرات ۱۶ هزار راس دام زنده از استان بوشهر به قطر خبر داد و گفت: سرمایه‌ گذار قطری باید ساز و کارهای لازم را به طور کامل انجام دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت مرکز قرنطینه دام سرمایه‌گذار قطری در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز با کشور قطر مبادله تجاری و بازرگانی داشته و بدلیل فاصله نزدیک بنادر استان با قطر، باید مبادلات تقویت شوند.

وی افزود: توسعه اسکله و گمرک دیر و نصب دستگاه ایکس‌ری و سایر تجهیزات مورد نیاز موجبات توسعه صادرات و واردات شده و این روند تداوم دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط سرمایه‌گذار قطری در راه‌اندازی مرکز قرنطینه دام برای صادرات در بوشهر، اقدام ارزشمندی است که در ایجاد اشتغال پایدار نیز نقش آفرین است.

محمدی زاده تصریح کرد: این مرکز از سوی یک تاجر قطری برای نگهداری و صادرات دام در مرکز استان بوشهر راه‌اندازی شده و مورد حمایت ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر یادآور شد: با تلاش صورت گرفته، تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ راس دام از این قرنطینه به قطر صادر شده است و علاوه بر صادرات دام، بحث تامین گوشت قرمز نیز مورد تاکید است.

وی افزود: اکنون تلاش برای صادرات 16 هزار راس دام از قرنطینه دام این سرمایه‌گذار قطری در حال اجرا است، ولی ارائه مجوز صادرات دام از بوشهر به قطر برای این سرمایه‌گذار بر اساس توافقات انجام شده باید پیگیری شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha