۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
وجود ۷۱۱ صندوق اجاره‌ای در بانک ملی ایلام
مدیر شعب بانک ملی در ایلام خبر داد:

وجود ۷۱۱ صندوق اجاره‌ای در بانک ملی ایلام

ایلام - مدیر شعب بانک ملی در ایلام با اشاره به خدمات صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی در استان، گفت: ۷۱۱ صندوق اجاره‌ای در بانک ملی استان فعال است.

سید رسول میرخلف در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صندوق‌های اجاره‌ای که بانک ملی استان ایلام راه اندازی شده این امکان را به مشتریان می‌دهند که با استفاده از یک فضای امن و مطمئن، اموال خود را نه‌تنها در مقابل سرقت، بلکه در مقابل خطرات دیگری چون آتش‌سوزی حفظ کنند.

وی افزود: امنیت صندوق اجاره ای توسط بزرگ‌ترین بانک کشور تضمین می‌شود و افراد می توانند اموال و اشیای گران قیمت، کالاهای لوکس، جواهرات، سکه، اوراق، اسناد محرمانه و... را در آن نگهداری کنند.

میرخلف با اشاره به اینکه متقاضیان باید در بانک ملی شعبه امام خمینی شهر ایلام حساب داشته باشند، گفت: دسترسی به صندوق های اجاره ای در ساعت کاری برای مشتریان امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: صندوق های اجاره ای صرفا برای استفاده شخصی متقاضی است و استفاده مشترک از آن تنها با معرفی رسمی شخص دیگر به عنوان وکیل امکان پذیر است.

مدیر شعب بانک ملی در استان ایلام با اشاره به شرایط اجاره صندوق های اجاره ای، گفت: مدت اجاره صندوق ها یکسال است و اجاره بهای صندوق ها به طور سالانه و بر اساس ابعاد صندوق تعیین می شود.

میرخلف اضافه کرد: در بانک ملی استان ۷۱۱ صندوق اجاره ای در ابعاد کوچک، متوسط کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد که متقاضیان می توانند با ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس ۳.۴ و افتتاح حساب نزد شعبه امام خمینی شهر ایلام به آسانی از این صندوق های اجاره ای استفاده کند.

آغاز غربالگری کارکنان بانک ملی در ایلام

مدیر شعب بانک ملی در استان ایلام با اشاره به آغاز غربالگری کارکنان بانک ملی در ایلام، گفت: کادر درمانی بیمارستان بانک ملی با استفاده از تجهیزات به روز و در یک برنامه مدون، از همه کارکنان بانک تست کرونا می گیرند.

میرخلف افزود: امروز این برنامه در بین ۱۵۰ نفر از کارکنان بانک ملی در شعب استان آغاز شده است.

وی با اشاره به طرح پویش کمک مومنانه نیز اظهار کرد: بانک ملی استان ۲۰۰ میلیون ریال به این پویش کمک کرده است.

کد خبر: ۱۹٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha