۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی کنید؟
نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی کنید؟

جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، گفت: تا وقتی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد اقتصاد کشور پا نمی گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: آقای رئیس جمهور سال تمام شد و از تسهیلات سیل زدگی، خشکسالی خبری نیست.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مطرح کرد: کشاورزان باغات پسته رفسنجان و انار همچنان منتظر تسهیلات هستند. بانک ها هم همکاری نمی کنند، نه امهال می کنند و نه تهدید و نه وام اشتغال زایی می دهند. امیدوارم در جلسه ای که آقای مصری قول داده اند این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی کنیم مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که دیکتاتوری و آقایی دلار را بشکنید؟ مگر از نخست وزیر هند و رئیس جمهور روسیه نخواستند که جلوی کار را بگیرید و دلار را از سبد اقتصاد حذف کنید. کمیسیون اقتصادی طرحی را ارائه دهد تا این مسئله دلار را از سبد اقتصاد حذف کنیم تا وقتی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد همین آش و همین کاسه است و اقتصاد پا نمی گیرد.

جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد و خواهش می کنم برنامه ای برای جهش و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند چرا که باعث نگرانی می شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha