۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
محور برنامه های سازمان فنی و حرفه ای باید در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

محور برنامه های سازمان فنی و حرفه ای باید در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد

محرم زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: محور برنامه ها و آموزش های این سازمان نیز در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد.

به گزارش بازار، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه وجود مهارت مطابق با نیازهای روز جامعه رمز موفقیت و کلیدی برای اشتغال افراد در بخش های دولتی و خصوص است و باید در مراکز فنی و حرفه ای مهارت آموزی هنرجویان در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: از مرکز آموزش فنی وحرفه ای اهر درخواست می شود مهارت آموزی هنرجویان را در راستای برطرف کردن نیاز کشور و بازار کار سوق دهند.

محرم زاده توسعه آموزش های فنی و حرفه ای را بر اساس نیاز کشور و بازار کار ضروری عنوان کرد و افزود: سازمان فنی و حرفه ای نقش تعیین کننده ای در تولید نیروی های متخصص دارد و باید محور برنامه ها و آموزش ها این سازمان نیز در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی باشد.

وی همچنین به نقش ویژه و ممتاز سازمان فنی و حرفه ای در اقتصاد کشور و توسعه کسب و کار اشاره کرد و بر لزوم توانمندسازی و ارایه آموزش های تخصصی به هنرجویان تأکید نمود.

محرم زاده، در ادامه با بیان اینکه علم و دانش در کنار مهارت می‌تواند به توسعه و پیشرفت کشور منجر شود، بر ضرورت عقد قرارداد همکاری بین دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش عالی با سازمان فنی و حرفه ای در جهت مهارت آموزی و تولید نیروی متخصص و ماهر تاکید کرد.

کد خبر: ۱۹۷٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha