۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
فعالیت کسبه اطراف ساختمان متروپل آبادان دوباره آغاز می‌شود
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند:

فعالیت کسبه اطراف ساختمان متروپل آبادان دوباره آغاز می‌شود

آبادان- آریادوست، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با رفع محدودیت‌های تردد در اطراف متروپل، فعالیت کسبه و مغازه‌های اطراف این ساختمان از سر گرفته شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، فرهاد آریادوست با اشاره به پایان عملیات نهایی تخریب ساختمان متروپل اظهار کرد: با رفع محدودیت‌های تردد در اطراف متروپل، مجوز فعالیت کسبه اطراف این ساختمان صادر شد تا پس از حدود ۸ ماه تعطیلی فعالیتشان را از سر بگیرند.

وی افزود: پس از تخریب باقی‌مانده سازه متروپل محدودیت تردد تا شعاع ۵۰ متری این ساختمان کاهش یافته است و تا ۲ روز آینده همه ماشین‌آلات مستقر در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان به محوطه کارگاهی ساختمان متروپل منتقل خواهند شد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه برای بازگشایی کامل خیابان امیرکبیر باید همه زیرساخت‌های آسیب‌دیده بازسازی و تکمیل شود، گفت: براساس بررسی‌های انجام‌شده خوشبختانه خسارتی به تاسیسات فاضلاب وارد نشده و باقی زیرساخت‌ها نیز باید به سرعت بررسی شوند تا در صورت وجود مشکل نسبت به حل مشکل آن‌ها اقدام شود.

آریادوست در خصوص آواربرداری متروپل عنوان کرد: آواربرداری متروپل حدود دو ماه زمان نیاز دارد و برای تردد خودروهایی که عملیات آواربرداری را انجام می‌دهند مسیر و ساعت مشخصی اعلام می‌شود تا مانع تردد یا کسب و کار در خیابان امیرکبیر نشوند.

لازم به ذکر است، ۷ دی ماه عملیات نهایی تخریب باقی مانده سازه متروپل انجام شد و این ساختمان به صورت کامل براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و به همان شکلی که مد نظر بود تخریب شد.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha