۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
پیگیر استیضاح وزیر صمت و اقتصاد هستیم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

پیگیر استیضاح وزیر صمت و اقتصاد هستیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوشت: معیشت مردم در سختی است. منکر سهم تحریم و مشکلات دولت گذشته در وقوع این وضعیت نیستم اما ‌ناتوانی تیم اقتصادی در تشدید اوضاع هم محرز است.

به گزارش بازار، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: بنده از روز اول به توان تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی برای تحول در اقتصاد کشور و غلبه بر مشکلات تردید جدی داشته و صریحا مخالفت کردم. مخصوصا با وزارت آقایان عبدالملکی و فاطمی امین و نیز یکی دو تای دیگرشان مخالف بودم. حتی طرح استیضاح وزیرصمت را کلید زدیم که البته مجلس رأی نداد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه این متن نوشته است: موانع زیاد است. به محض طرح استیضاح، ‌لابی های عجیب و غریب شروع می شود که خروجی آن را در جلسه استیضاح وزیر صمت در۱۰ آبان شاهد بودیم. متاسفانه از آن روز تاکنون خودرو دست کم ۴۰درصد گران شده و عملکرد وزیر وخیم تر از قبل شد. لذا با جمعی از همکاران پیگیر استیضاح مجدد ایشان و وزیر اقتصاد هستیم.

لذا خدمت دوستانی که می پرسند: امثال لارگانی در مجلس چه کار می کنند، عرض می کنم که بنده و جمعی از نمایندگان تلاش کرده ایم اما همه می دانیم که در مجلس، رأی با اکثریت است؛ لذا تاکنون استیضاح به نتیجه نرسیده و البته امید داریم این دفعه وزرای ضعیف توسط شخص رئیس جمهور یا مجلس عزل شوند.

عملکرد تیم اقتصادی دولت مورد قبول نیست. تورم سیر صعودی دارد. بازار ارز و طلا دچار تلاطم است. معیشت مردم در سختی است. منکر سهم تحریم و مشکلات دولت گذشته در وقوع این وضعیت نیستم اما ‌ناتوانی تیم اقتصادی در تشدید اوضاع هم محرز است.

‌تغییر سیاست ها ‌و متولیان وزارتین صمت و اقتصاد و بانک مرکزی اورژانسی است چراکه سهم مهمی در بهم ریختن اوضاع دارند. در غیر این صورت بلبشوی قیمتی ادامه دارد. نباید این شائبه ایجاد شود که کنترل اوضاع اقتصادی از دست دولت در رفته است. بارها تبعات تعلل در ترمیم کابینه را گفته ایم.

کد خبر: ۱۹۷٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha