۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹


مزیت استفاده از خدمات اجاره جرثقیل

مزیت استفاده از خدمات اجاره جرثقیل

آیا از مزایای استفاده از خدمات شرکت های اجاره جرثقیل آگاه هستید؟

به گزارش بازار، آیا از مزایای استفاده از خدمات شرکت های اجاره جرثقیل آگاه هستید؟ آیا می دانید در مقایسه با پرداخت هزینه برای خرید جرثقیل تا چه اندازه می توانید با اجاره آن از شرکت های معتبر در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا حتی شرکت های بزرگ ترجیح می دهند به جای خرید جرثقیل اقدام به اجاره آن از شرکت های معتبر بنمایند؟

لزوم استفاده از جرثقیل

یکی از مهم ترین تجهیزات و ماشین آلاتی که برای حمل یا بلند کردن اشیا و اجسام سنگین به کار می رود جرثقیل است. این دستگاه با مکانیزم خاصی که دارد می تواند این اشیا را تا ارتفاع یا شعاع خاصی جابجا کند.

برای همین است که در بسیاری از پروژه های ساختمانی و عمرانی نیاز به استفاده از جرثقیل می باشد. علاوه بر این برای حمل بار یا برای کاربردهایی مانند حمل خودروهای دچار سانحه نیاز به اجاره جرثقیل در تهران می باشد.

کاربردهایی یا عملیات سنگین که برای پیشبرد آن ها نیاز به استفاده از جرثقیل است محدود به موارد ذکر شده در بالا نیست. بلکه در هر شرایطی که نیاز به اجسام دارای اوزان بالا با وزن بیش از یک تن می باشد به احتمال زیاد نیاز به جرثقیل خواهد بود.

برای همین است که (به خصوص با گسترش استفاده از ماشین آلات سنگین و تغییر در سبک زندگی بشر در عصر مدرن) نیاز به استفاده از جرثقیل برای پیشبرد زندگی انسان امروزی به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

چگونه امکان استفاده از جرثقیل را خواهم داشت؟

حال که با ضرورت استفاده از جرثقیل آشنا شده اید، سوال مهم این است که چگونه می توان برای پیشبرد پروژه های سنگین موفق به استفاده از جرثقیل شد.

در پاسخ باید گفت که دو راه برای امکان برخورداری از این تجهیزات وجود دارد:

  • خرید جرثقیل
  • اجاره جرثقیل

چرا شرکت های بزرگ ترجیح می دهند از خدمات اجاره جرثقیل استفاده کنند؟

به طور حتم در صورت نیاز به جابجا کردن وسایل و ماشین آلات سنگین یا پیشبرد امور حساس در پروژه های مختلف باید اقدام به خرید جرثقیل کنید یا این که با کرایه آن امکان استفاده از این تجهیزات برای حمل اجسام سنگین را داشته باشید.

اما با توجه به این که بسیاری از شرکت های عمرانی، ساختمانی و واحدهای تولیدی و صنعتی ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل داشته باشند، شاید برای شما سوال باشد که چرا این شرکت ها به جای خرید جرثقیل و استفاده از آن اقدام به پرداخت هزینه برای اجاره این تجهیزات می کنند.

هزینه خرید جرثقیل

هزینه خرید جرثقیل بسیار بالا است و به خصوص با توجه به افزایش قیمت انواع ماشین آلات سنگین باید میلیاردها تومان برای خرید این تجهیزات سرمایه گذاری کرد.

برای همین است که حتی شرکت های بزرگ نیز ترجیح می دهند به جای خرید جرثقیل آن را از شرکت هایی که خدمات اجاره جرثقیل را در اختیارشان قرار می دهند استفاده کنند.

اما این تنها دلیلی نیست که بسیاری از شهروندان و افراد حقیقی و حقوقی مانند شرکت های پیمانکاری و ساختمانی علاقه مند به اجاره جرثقیل هستند.

در ادامه سایر دلایلی که باعث می شوند مزیت استفاده از خدمات اجاره جرثقیل بیش از مزایای خرید آن باشد لیست شده اند:

هزینه نگهداری از جرثقیل

علاوه بر هزینه لازم برای خرید جرثقیل، شرکت ها باید هزینه های دیگری را برای نگه داری از این تجهیزات پرداخت کنند.

همان طور که می دانید انواع وسایل نقلیه ممکن است نیاز به تعمیر یا رفع نقص فنی داشته باشند. برای همین به مرور زمان هزینه های را برای مالکان خود به همراه خواهند داشت.

علاوه بر این نیاز به فضای اختصاصی برای نگهداری از جرثقیل باعث می شود که در شهرهای بزرگ خرید و نگهداری از آن توسط شرکت ها به صرفه نباشد.

نیاز به اپراتور مجرب برای هدایت جرثقیل

حتی اگر یک شرکت بتواند موفق به خرید یک جرثقیل و نگهداری از آن شود، پیدا کردن یک اپراتور مجرب که امکان هدیت دستگاه را داشته باشد همواره کار ساده ای نیست.

نکته: توجه داشته باشید که انواع جرثقیل برای کاربری های مختلفی استفاده می شوند. برای همین است که هر یک از آن ها نیاز به اپراتور مجرب که تخصص و مهارت کافی برای هدایت آن را دارد خواهند داشت.

شرکت هایی که به طور تخصصی به ارائه خدمات اجاره جرثقیل می پردازند به طور معمول از بهترین اپراتورها برای ارائه این خدمات استفاده می کنند.

مسئولیت خسارات

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در زمان استفاده از جرثقیل باید به آن توجه شود خسارات احتمالی است که در زمان استفاده از جرثقیل بنا به دلایل مختلف بروز می کنند.

در صورت خرید جرثقیل کلیه هزینه ها و مسئولیت ها بر عهده شرکت یا فردی می باشد که از دستگاه استفاده می کند.

اما در صورت استفاده از خدمات شرکت هایی که امکان اجاره جرثقیل را دارند، در صورت بروز هر گونه مشکل یا خسارت، امکان دریافت خسارت از بیمه یا با توجه به مفاد قرارداد وجود خواهد داشت.

توصیه آخر

به طور حتم بسیاری از شرکت ها هستند که ممکن است به طور مداوم یا موقت نیاز به استفاده از جرثقیل در پروژه های مختلف داشته باشند.

شما هم در صورت نیاز به استفاده از جرثقیل برای پروژه های عمرانی، ساختمانی یا برای هر کاربری دیگری باید به بررسی هزینه لازم برای خرید و نگهداری از جرثقیل و مقایسه آن با هزینه اجاره این تجهیزات بپردازید.

به یاد داشته باشید که به طور حتم برای افراد یا شرکت هایی که به طور موقت یا برای بازه زمانی کوتاهی نیاز به استفاده از جرثقیل دارند، بهترین راه اجاره جرثقیل از شرکت های معتبر در تهران یا سایر نقاط کشور می باشد.

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل شبانه روزی است که می تواند در صورت نیاز شهروندان تهرانی یا شرکت های کوچک و بزرگ این خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد.

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در تهران می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کد خبر: ۱۹۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha