۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
 اولین کارخانه تولید یراق‌آلات در و پنجره کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
در صورت حمایت مسئولان؛

اولین کارخانه تولید یراق‌آلات در و پنجره کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - مدیرعامل شرکت آرتاپروفیل گفت: در صورت حمایت مسئولان، اولین کارخانه تولید یراق‌آلات در و پنجره کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

مجید قلعه گیر در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ضرورت رعایت مبحث ۱۹ و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها اظهار کرد: قطعا استفاده از پنجره‌های دوجداره جهت بهینه‌ سازی مصرف انرژی در ساختمان‌ها باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود.

مدیرعامل شرکت آرتاپروفیل بر لزوم تولید محصولات با کیفیت در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت کیفی سازی محصولات، تولید پروفیل های پنج کاناله UPVC، با آب‌بندی بسیار بالا، در دستور کار گرفته است.

وی اظهار کرد: این پروفیل‌ها برای مناطق سردسیر طراحی‌شده و در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت، مقاومت بسیار بالایی دارد.

قلعه گیر با بیان اینکه بر طبق برآوردهای انجام‌شده، پروفیل‌های UPVC که به مردم عرضه می‌کنیم، نزدیک به ۹۰ درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند، گفت: خوشبختانه در اندک زمان آغاز فعالیت‌ها، توانسته‌ایم در تمام استان‌های کشور نمایندگی عرضه محصولات را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آرتا پروفیل از اشتغال‌زایی مستقیم برای ۷۰ نفر در استان اردبیل خبر داد و گفت: با اضافه شدن دو خط تولید دیگر طی ماه‌های آینده، هم میزان اشتغال و هم میزان تولید محصولات افزایش خواهد یافت.

 عضو انجمن تولیدکنندگان پروفیل UPVC ایران هزینه اولیه راه‌اندازی کارخانه تولید پروفیل را ۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای دو خط تولید دیگر نیز که طی شش ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت هزینه تقریبی ۱۰ میلیارد تومانی برآورد شده است.

قلعه گیر میزان تولید روزانه پروفیل UPVC را هشت تن اعلام کرد و افزود:  باهدف گذاری انجام‌شده امیدواریم میزان تولید محصولات در آینده‌ای نزدیک افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروفیل‌های تولیدی در کارخانه آرتا پروفیل در اردبیل هم به لحاظ کیفیت و هم قیمت مقرون‌به‌صرفه است گفت: محصولات تولیدی ما ۲۰ سال ضمانت و ۱۰ سال پوشش بیمه‌ای دارد که این موضوع به دلیل اطمینان از کیفیت تولیدات است.

مدیرعامل شرکت آرتا پروفیل از طراحی و ساخت یراق‌آلات در و پنجره خبر داد و گفت: با راه‌اندازی خط تولید این محصول، نیاز کشور به یراق‌آلات در داخل تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت حمایت مسئولان استان اردبیل تولید یراق‌آلات در و پنجره تا دو سال آینده محقق می‌شود، افزود: راه‌اندازی این کارخانه نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه است.

قلعه گیر با بیان اینکه در حال حاضر در ایران تولید یراق‌آلات در و پنجره انجام نمی‌شود، گفت: اگر حمایت‌های لازم انجام شود ظرف دو سال آینده کارخانه تولید این محصول در اردبیل راه‌اندازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به مشارکت شرکت ترکیه‌ای در راه‌اندازی خط تولید یراق‌آلات در و پنجره  اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این طرح اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۰۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۹٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی عزیزی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      0 2
      سلام اینجانب دارای پایان خدمت و دارای گواهینامه ومدرک دیپلم وادم فنی و دست به اچاری هستم استخدامی میخواستم