۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
آلمانی‌ها در پازل نظام سلطه بازی نکنند| جلوگیری از توسعه اقتصادی به نفع ملت‌ها نیست
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آلمانی‌ها در پازل نظام سلطه بازی نکنند| جلوگیری از توسعه اقتصادی به نفع ملت‌ها نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آلمانی ها دچار تصمیم گیری غلط در عرصه بین المللی شده اند و نباید در پازل نظام سلطه بازی کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین نوش آبادی، در واکنش به تقلای آلمان برای تداوم ناآرامی‌ها در ایران با تعلیق ضمانت‌های دولتی که با هدف تشویق تجارت با شرکت‌های ایرانی و سرمایه‌گذاری در ایران ارائه میشد، گفت: متاسفانه برلین درک درستی از شرایط تهران ندارد و می توان اذعان کرد اطلاعات و اخبار نادرستی از سوی نمایندگی سیاسی و سفارتخانه آنان و برخی جریان های ضدانقلاب و مخالفین جمهوری اسلامی فعال در اروپا به آنها ارائه می شود.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چنین اقداماتی موجب می شود برخی کشورها مانند آلمانی ها دچار تصمیم گیری های غلط در عرصه بین المللی شوند و در پازل نظام سلطه بازی کنند.

وی ادامه داد: امروزه همه کارشناسان اعتقاد دارند جمهوری اسلامی توانسته به قدرت منطقه ای تبدیل شده و حتی از طریق مقابله با داعش امنیت را به منطقه بازگردانده است لذا چنین دستاوردهایی برای آنها گران تمام شده و اکنون نمی خواهند کشورمان به شکوفایی اقتصادی دست یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس مشاهده می شود که ضمانت‌های دولتی که با هدف تشویق تجارت با شرکت‌های ایرانی و سرمایه‌گذاری در ایران ارائه میشد را تعلیق کرده اند که البته سیاستی کاملا اشتباه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر دولت آلمان خودش اعتقادی به توسعه روابط مناسب با کشورمان ندارد، حداقل به فکر منافع ملت خودش باشد زیرا این اقدامات کاملا به مولفه های حقوق بشری تضاد دارد.

کد خبر: ۱۹۶٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha