۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
تداوم رشد بورس بعد از یک وقفه زمانی
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تداوم رشد بورس بعد از یک وقفه زمانی

دهقانی کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه به لحاظ فاندامنتال ارزنده است و نسبت به سایر بازارها گپ قیمتی دارد که باید بعد از تخلیه هیجانات و نیز اصلاح زمانی، منتظر شاخص بالای دو میلیون واحد باشیم.

سمیه شوریابی؛ بازار: افشین دهقانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در تحلیلی که از وضعیت بازار بورس ارائه داد، ابراز داشت: به لحاظ تکنیکالی دلار به سقف قیمتی ۴۴ هزار تومان خود رسیده است و به نظر بنده بازار بورس از اینجا به بعد با کمی وقفه، گین بهتری نسبت به همه بازارها و دلار می‌دهد و عقب ماندگی خود را جبران می‌کند.

بهمن ماهی سبز در انتظار بازار

دهقانی در ادامه با اشاره به اصلاح دلار افزود: ممکن است اصلاح دلار باعث یک وقفه کوتاه مدت در رشد بازار سرمایه شود و نیز ممکن است درجا و اصلاح زمانی داشته باشیم، اما بهمن ماه خوبی در انتظار همه سهامداران می باشد.

تداوم رشد بورس بعد از یک وقفه زمانی

این تحلیلگر بازار سرمایه همچنین با بیان اینکه بازار سرمایه به لحاظ فاندامنتال ارزنده است، اظهار داشت: بازار بورس نسبت به سایر بازارها گپ قیمتی دارد که باید بعد از تخلیه هیجانات و اصلاح زمانی منتظر شاخص بالای دو میلیون واحد باشیم.

خبری در راه است!؟

دهقانی در ادامه یادآور شد: بازار سرمایه شدیداً از تورم جامانده است، همچنین تیم وزارت خارجه در عمان رایزنی های خوبی داشته که توصیه می کنم در روزهای آینده با دقت بیشتری اخبار سیاسی را دنبال کنید، شخصاً منتظر رسیدن اخبار سیاسی خوب برای بازارهای ایران و رفع تحریم ها و کاهش تورم هستم.

بازار بورس به زودی با کوچ سنگین نقدینگی از بازارهای متورم موازی مواجه خواهد شد که باعث رشد منطقی قیمت سهم های ارزان خواهد گردید

این کارشناس بازار سرمایه در نهایت با تأکید بر ارزندگی بازار سرمایه، خاطر نشان کرد: بازار بورس به زودی با کوچ سنگین نقدینگی از بازارهای متورم موازی مواجه خواهد شد که باعث رشد منطقی قیمت سهم های ارزان خواهد گردید.

کد خبر: ۱۹۶٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha