۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
مشارکت قطعه‌سازان در ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایران‌خودرو
مدیرعامل ایران‌خودرو

مشارکت قطعه‌سازان در ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایران‌خودرو

مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، گفت: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، مهدی خطیبی در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته اراک، بر افزایش تعامل با سازندگان این استان تاکید کرد و افزود: قابلیت‌های زیادی در زمینه افزایش ظرفیت‌های تولیدی و کیفیت محصولات سازندگان اراک وجود دارد که باید با تعامل بیش‌تر از این ظرفیت بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا گفت: قیمت محصولات ایران خودرو در بورس کالا به مراتب کم‌تر از قیمت‌های بازار است، به گونه‌ای که محصول هایما S ۷ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کم‌تر از بازار به فروش می‌رود.

خطیبی دست‌یابی مشتری واقعی به خودرو را از محاسن بورس کالا عنوان کرد و افزود: در شرایطی که امسال شاهد افزایش تولید و عرضه توسط ایران خودرو در مقایسه با سال گذشته هستیم و در عین حال افزایش قیمت را خودروسازانجام نداده، افزایش قیمت‌های فعلی در بازار را باید در عوامل دیگری جز تولیدکننده جست‌وجو کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته با حضور ۵۰ شرکت صنعتی و شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) در پنج هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار شده است. این نمایشگاه از ششم دی‌ماه آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۱۹۶٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha