۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
تشکیل کارگروه‌های پنج گانه در شورای راهبردی شیلات

تشکیل کارگروه‌های پنج گانه در شورای راهبردی شیلات

پنج کارگروه تخصصی با عنوان کارگروه آبزی پروری، کارگروه صید و صیادی، کارگروه فرآوری، کارگروه مطالعات و برنامه ریزی اقتصادی و کارگروه آموزش و ترویج در شورای راهبردی تحقیقات شیلات تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان شیلات ایران، هشتمین جلسه شورای راهبردی تحقیقات شیلات به ریاست معاون وزیر و رییس س ازمان شیلات ایران و با حضور تمامی اعضا در سازمان شیلات ایران برگزار شد. در این جلسه با دستور کار تصمیم گیری در خصوص تشکیل کارگروه‌های تخصصی شورا برگزار شد که پس از بحث و تبادل نظر اعضا در خصوص تعداد، ترکیب و چگونگی فعالیت کارگروه‌های تخصصی، در نهایت پنج کارگروه تخصصی با عنوان کارگروه آبزی پروری، کارگروه صید و صیادی، کارگروه فرآوری، کارگروه مطالعات و برنامه ریزی اقتصادی و کارگروه آموزش و ترویج تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه کارگروه‌های تخصصی، در محل سازمان شیلات ایران مستقر خواهد بود که در هماهنگی با دبیرخانه شورا در مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور فعالیت خواهد نمود؛ جلسات کارگروه‌ها پس از معرفی نمایندگان مؤسسات عضو شورا شروع به کار خواهند نمود.

همچنین در این جلسه نیکویی مدیرکل دفتر اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) مبانیِ برنامه ریزی، اجرا و پایش در الگوی تولید را بر اساس مدل ریاضی تشریح نمود.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha