۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
کمک هزینه تهیه هیزم به خانواده های فرانسوی

کمک هزینه تهیه هیزم به خانواده های فرانسوی

خانوارهای فرانسوی می‌توانند برای کاهش قبض‌های گرمایشی خود کمک هزینه‌ برای تهیه هیزم منازل خود دریافت کنند.

به گزارش بازار، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی فرانس انفو نوشت: خانوارهای کم درآمد از روز سه شنبه می‌توانند برای کاهش قبض‌های گرمایشی خود کمک هزینه‌ای استثنایی از ۵۰ تا ۲۰۰ یورو برای تهیه چوب به منظور گرم کردن منازل خود دریافت کنند.

یک خانواده برای گرم کردن خانه ۱۰۰ متری خود در سن اِ مارن در فرانسه استفاده از چوب را انتخاب کرده است. بودجه اختصاص یافته به این مسئله در سال ۴۰۰ تا ۵۰۰ یورو برای هر خانوار است؛ بنابراین دولت برای کمک به خانوارها از روز سه شنبه ۲۷ دسامبر چکی موسوم به چک چوب از ۵۰ تا ۲۰۰ یورو با توجه به درآمد هر خانوار تعیین کرده است.

یکی از شهروندان که با چوب خانه خود را گرم می‌کند نمی‌داند واجد شرایط دریافت چک چوب خواهد بود یا خیر.

قیمت چوب در فرانسه در شرایط کنونی به شدت افزایش یافته است. این افزایش در سال جاری ۳۰ درصد است. بنابراین، برای کاهش صورتحساب، چک چوب در کمترین حد ممکن است. به عنوان مثال، زوجی که فرزندشان کمتر از ۴۰۰۰ یورو در ماه درآمد دارد، می‌تواند ۱۰۰ یورو دریافت کند. این چک را می‌توان به طور مستقیم به تامین کنندگان چوب پرداخت کرد که تقاضا از آن‌ها در سال جاری در حال افزایش است. بیش از دو میلیون خانوار پس از درخواست آنلاین، قرار است در پورتال دولتی از این کمک بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۱۹۶٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha