۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
 ۷۱۲ روستای زنجان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل خواهند شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

۷۱۲ روستای زنجان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل خواهند شد

زنجان - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل خواهند شد.

حامد سرائی در گفتگو با خبرنگار بازار، به پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم در زنجان اشاره کرد و گفت: تمام شهرستانهای استان به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند. 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در زنجان تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل خواهند شد، اظهار کرد: هم اکنون ۴۴۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، تعداد مشترکان پهن باند اینترنت روستایی را دو هزار ۳۵۸ مشترک اعلام کرد و گفت: ۳۹۷ مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل اند که ۳۴۶ مدرسه دیگر نیز به این شبکه متصل خواهند شد. 

سرائی تاکید کرد: ایجاد زیرساخت برای دولت الکترونیک برعهده وزارت ارتباطات و اطلاعات است که در این زمینه اقدامات خوبی در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: اقدامات مختلفی در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها برای دولت الکترونیک انجام شده است.

کد خبر: ۱۹٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha