۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
یک واحد تولیدی البرز احیاء شد/ اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر
رییس اتاق بازرگانی البرز:

یک واحد تولیدی البرز احیاء شد/ اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر

کرج - رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از احیای یک کارخانه بزرگ تولید کاشی و سرامیک در استان خبر داد و گفت: این کارخانه بعد از وقفه و تعطیلی چندین ساله به تولید سرامیک با کیفیت صادراتی بازگشت و با راه اندازی فاز توسعه برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رحیم بنامولایی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان البرز اظهار کرد: یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد بعد از وقفه چند ساله به تولید بازگشت، این واحد در حال حاضر ۱۳۰ نیروی کار دارد که طی ۵۰ روز آینده با افزایش دو خط دیگر تعداد اشتغال آن به ۲۵۰ نفر می رسد و در صورت را اندازی فاز توسعه حدود ۵۰۰ نفر اشتغال زایی دارد.

وی با بیان اینکه محصولات این شرکت قابلیت صادرات دارد، افزود: در حال حاضر این واحد قادر است روزانه ۹ هزار مترمربع سرامیک پرسلان کف تولید کرده و در صورت راه اندازی دو خط دیگر طی ۵۰ روز آینده تولید این شرکت به روزانه ۲۰ هزار متر مربع می‌رسد.

رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به سال جهش تولید گفت: تلاش همه مسئولان باید حمایت از تولید و احیای واحدهای غیر فعال باشد، اتاق بازرگانی البرز نیز در این راه با توجه به نقش خود کمک می کند.

کد خبر: ۱۹٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha