۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
 ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور وجود دارد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور وجود دارد

زنجان- مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وجود بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور خبر داد و گفت: ۶۵ شهر دارای بناهای ناپایدار نیز برای اجرای همایش انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد آیینی ظهر دوشنبه در همایش آموزه‌های زلزله بم با محوریت نشست تخصصی بازآفرینی شهری گفت: در راستای احیاء توانمندسازی و تقویت بافت‌های فرسوده و محلات کم‌برخوردار این نشست در زنجان برگزار شد.

وی ابراز داشت: میزبانی این رویداد بزرگ برای حضور گسترده شهرداری‌ها در این برنامه انجام و شهرداران ۱۰۵ شهر بزرگ میزبان آن هستند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وجود بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در کشور خبر داد و افزود: ۶۵ شهر دارای بناهای ناپایدار نیز برای اجرای همایش انتخاب شده است.

آئینی تاکید کرد: در این جلسات سفیران نوسازی از مردم خواستند در راستای نوسازی اقدام کنند تا حادثه بم دیگری تکرار نشود و این سفیران از مدیران شهری درخواست کردند که کار امروز را به فردا نگذارند.

وی گفت: افرادی در ۳۵ شهر حضور یافته و به آگاه‌سازی درباره زلزله می‌پردازند، ۳۵ فرد نیز از شرکت بازآفرینی شهری از مدیران ارشد تا کارشناسان متخصص در کنار آنها حضور داشته و اقدام به آگاه‌سازی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید کرد: برنامه‌ای که امروز شکل گرفته حاصل برنامه‌ریزی است که از خردادماه شروع شد و افرادی از بم در یک اقدام جهادی برای ساختن ایران قوی به پا خواستند.

کد خبر: ۱۹۶٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha