۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
۷۹۰ هزار نفر زنجانی سهام عدالت دارند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷۹۰ هزار نفر زنجانی سهام عدالت دارند

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه سهام عدالت در سال ۸۴ برای مشارکت مردم در اقتصاد کشور به صورت رایگان واگذار شد، گفت: ۷۹۰ هزار نفر در استان برای طرح واگذاری سهام عدالت ثبت نام کردند. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،به سهم استان زنجان از سهام عدالت اشاره کرد و گفت: سهام عدالت در سال ۸۴ برای مشارکت مردم در اقتصاد کشور به صورت رایگان واگذار شد و ۷۹۰ هزار نفر در استان برای طرح واگذاری سهام عدالت ثبت نام کردند. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ارزش هر سهم یک میلیون تومانی سهام عدالت در بازار سرمایه بین هشت تا ۱۱ میلیون تومان برآورده می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر زندگی، بسیاری از افراد بسیج کارگری نیز همچون سایر گروه‌ها در زمینه کمک به پیشگیری از این بیماری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه در مرحله نخست کمک مومنانه سه هزار و ۵۰۰ بسته غذایی توسط بسیج کارگری توزیع شده است، گفت: در این زمینه از ظرفیت شرکت‌ها استفاده شده است.

وی تاکید کرد: شرکت ایران ترانسفو، سیمان خمسه، مینو در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیج کارگری همکاری و همراهی لازم را داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تا عید فطر نیز مرحله بعدی توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط سازمان بسیج کارگری انجام می‌شود، بیان کرد: این توزیع ویژه گروه کارگری خواهد بود.

یوسفی با اشاره به اینکه توزیع این بسته‌ها براساس شناسایی انجام شده و برای کارگران فصلی و نیازمند خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود دو هزار بسته معیشتی برای این افراد تهیه شود.

کد خبر: ۱۹٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha