۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
امضای تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه مسکن نیروهای مسلح
همکاری وزارت تعاون و ستاد کل نیروهای مسلح؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه مسکن نیروهای مسلح

تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن متولی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح امضاء شد.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین این وزارتخانه و ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به کارکرد مهم تعاونی‌ها در توسعه مسکن در ایران، گفت: با هدف هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، اساسنامه تدوین‌شده در این زمینه به ادارات‌کل استان‌ها ابلاغ می‌شود.

مسکنی با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی و آموزش مدیران و مجریان توسعه مسکن نیروهای مسلح در استان‌ها، افزود: تسهیل در تصویب درخواست یگان‌های نیروهای مسلح و صدور مجور تشکیل تعاونی مسکن کارکنان حداکثر ۱۵ روز پس از ارائه درخواست به ادارات‌کل استانی نیز از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: حمایت از شرکت‌های تعاونی مسکن تشکیل شده و نظارت بر عملکرد آنان نیز در دستور کار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح نیز در این نشست با تقدیر از پیشگامی وزارت تعاون برای ساماندهی و توسعه مسکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: همسو با دیدگاه فرمانده معظم کل قوا، نگاه ویژه‌ای در سطح ستاد کل نیروهای مسلح به تعاونی‌ها وجود دارد.

سیدمجید ابن‌الرضا افزود: در ساخت مسکن برای نیروهای مسلح ضمن بهره‌مندی از هدایتگری‌های وزارت کار برای تشکیل تعاونی‌ها از ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی نیز بهره‌مند می‌شویم.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن از جمله تطبیق اساسنامه با اصلاحات قانون بخش تعاونی، گفت: برگزاری مجامع، کنترل صورت‌های مالی و ارائه گزارش‌ها بر اساس موارد مدنظر معاونت امور تعاون را بر اساس این تفاهم‌نامه دنبال می‌کنیم.

کد خبر: ۱۹۶٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha