۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
اغتشاشات رکود لوازم خانگی را ۹۰ درصد کرد
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با بازار

اغتشاشات رکود لوازم خانگی را ۹۰ درصد کرد

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص تاثیرات اغتشاشات اخیر بر بازار لوازم خانگی گفت: اغتشاشات اخیر رکود لوازم خانگی را ۹۰ درصد کرد.

نساء کروندی؛ بازار: بررسی ها از بازار لوازم خانگی در ماه های اخیر نشان می دهد که این بازار دچار نوسانات زیادی شده و رکود پی در پی سبب شد بسیاری از افرادی که سال ها در این حوزه فعالیت می کنند از ادامه فعالیت پشیمان شود.

پیش از این گفته می شد مردم به دلیل عدم توانایی برای خرید لوازم خانگی نو به خرید لوازم خانگی دست دوم روی آورده بودند که در حال حاضر توانایی خرید آن را هم ندارند.

جراحی اقتصادی تیم دولت همچنان نتوانسته گره گشای وضعیت مردم باشد و تامین معیشت خانواده برای مردم در اولویت قرار دارد و خرید لوازم خانگی از اولویت خرید خارج شده است.

طبق اعلام فعالین حوزه لوازم خانگی درحال حاضر خرید و فروش لوازم خانگی در حالت راکد قراردارد و تا کنون دولت نیز راهکاری برای برون رفت از این رکود ارائه نکرده است

طبق اعلام فعالین حوزه لوازم خانگی درحال حاضر خرید و فروش لوازم خانگی در حالت راکد قراردارد و تا کنون دولت نیز راهکاری برای برون رفت از این رکود ارائه نکرده است.

مراکز عرضه لوازم خانگی طرح های مختلفی مانند فروش قسطی اجرا کرده اند که بتوانند در کنار افزایش قدرت خرید مردم سبب رونق بخشی در این حوزه شوند اما این کار نیز نتوانسته کمکی به بازار کند. 

بازار قاچاق لوازم خانگی اما گرمتر از بازار مجاز است، طبق اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درصد بالایی از آنلاین شاپ های عرضه لوازم خانگی کالای قاچاق عرضه می کنند.

علاوه بر قاچاق و مدیریت نادرست اقتصادی، اغتشاشات اخیر نیز زمینه ساز افزایش رکود در بازار لوازم خانگی شد.

رکود لوازم خانگی افزایش یافت

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار داشت: وضعیت این بازار هر روز بدتر از روز قبل می شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر مشکلاتی را برای فعالیت کلیه کسبه به وجود آورد که صنف فروشندگان لوازم خانگی از این موضوع جدا نبوده اند، افزود: در مدت تشدید اغتشاشات خرید و فروش بسیار کاهش یافت و مراجعه مردم به مراکز خرید برای اینکه خود و خانواده هایشان آسیب نبینند کاهش یافت.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: اگر در پیش این اغتشاشات با رکود ۸۰ درصد روبرو بودیم در حال حاضر این رکود ۹۰ درصد شده است

اکبر پازوکی با عنوان اینکه اگر در پیش این اغتشاشات با رکود ۸۰ درصد روبرو بودیم در حال حاضر این رکود ۹۰ درصد شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، کاهش قدرت خرید مردم و اغتشاشات اخیر سبب شد بازار لوازم خانگی بیش از پیش بی رونق شود.

امنیت زمینه ساز پیشرفت در همه حوزه ها به ویژه اقتصادی است، دشمنان نظام خواستار این بودند که با ایجاد نا امنی وضعیت اقتصادی را بیش از پیش برای مردم دشوار کنند.

بصیرت کلمه کلیدی که سال ها رهبر معظم انقلاب از آن بعنوان نیاز هر فرد ایرانی و انقلابی بیان می کنند، اما تنها در سخن مسئولین این کلمه زیاد به کار برده می شود و در عمل هیچ تلاشی برای بصیرت بخشی صورت نمی گیرد.

اگر تمام دستگاه های اجرایی و مدیریتی به خوبی رسالت خود را انجام دهند دیگر توطئه های خارجی زمینه ساز اغتشاش در کشور نمی شود.

کد خبر: ۱۹۵٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha