۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
شهرک صنعتی پوشاک با فناوری‌ جدید در استان تهران ایجاد می شود
استاندار تهران:

شهرک صنعتی پوشاک با فناوری‌ جدید در استان تهران ایجاد می شود

تهران - استاندار تهران گفت: شهرک صنعتی اختصاصی پوشاک در مساحتی بالغ بر ۲۰۶ هکتار برای صنعت پوشاک با فناوری‌های جدید و مخصوص برندهای داخلی در استان ایجاد می شود.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سالانه هشت میلیارد دلار گردش مالی صنعت پوشاک در کشور وجود دارد، اظهار داشت: نیاز به داشتن شهرک صنعتی پوشاک بیش از پیش در استان تهران احساس می شود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ به دنبال ایجاد شهرک صنعتی اختصاصی پوشاک در استان تهران بوده ایم، بیان داشت: در کارگروه زیربنایی نیز موضوع احداث شهرک پوشاک در جنوب تهران مطرح شده اما نهادهای نظارتی اشکالاتی بر آن وارد کردند که مصوب شد اگر نظر نهادهای نظارتی تامین شود موافقت اولیه به قوت خود باقی باشد.

استاندار تهران گفت: جهاد کشاورزی موافقت اولیه را با تغییر کاربری و همچنین تبصره ۱ ماده یک داشتند، محیط زیست نیز موافقت خود را اعلام کرده است لذا اعلام شد که در این زمینه اگر مشکلی وجود دارد با مستندات ارائه شود.

وی عنوان داشت: در نظرگرفته شده است که شهرک صنعتی اختصاصی پوشاک در مساحتی بالغ بر ۲۰۶ هکتار برای صنعت پوشاک با فناوری‌های جدید و مخصوص برندهای داخلی ایجاد شود.

کد خبر: ۱٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha