۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مصرف گاز بعد از ساعات اداری در دستگاه‌های دولتی استان سمنان ممنوع است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مصرف گاز بعد از ساعات اداری در دستگاه‌های دولتی استان سمنان ممنوع است

سمنان- حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه مصرف گاز بعد از ساعات اداری در دستگاه‌های دولتی ممنوع است، گفت: پایش و رصد مصرف گاز در تمام ادارات استان صورت می‌گیرد.

سید جواد حقیقت حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز، ابراز کرد: پایش امکان دولتی و کنترل دمای ۱۸ درجه بالای صفر و خاموش شدن سیستم گرمایشی بعد از ساعات اداری را در تمام ادارات استان سمنان ارایی شده است.

وی با بیان اینکه مصرف گاز بعد از ساعات اداری ممنوعیت دارد، ابراز کرد: پایش و رصد حسینیه ها و مساجد و کنترل خاموش بودن سیستم گرمایش به غیر از ساعات برگزاری نماز و مراسم مذهبی از دیگر اقداماتی است که برای کنترل مصرف گاز در استان سمنان انجام می‌شود.

قطع گاز پرمصرف‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از قطع گاز مشترکان رمز ارزها و امکانی که در آن کار رمز ارز می شود از دیگر اقدامات شرکت است، گفت: اخطار الگوی مصرف بین پله های ۱۱ و ۱۲ مشترکان خانگی به معنای ساده تر مشترکان پرمصرف از دیگر اقدامات شرکت گاز برای مدیریت مصرف است.

حقیقت حسینی در توضیح تعریف مشترکان پرمصرف، بیان کرد: مشترکانی که در یک ماه بیش از ۸۵۰ مترمکعب گاز مصرف می کنند، می بایست رعایت الگوی مصرف را داشته باشند و در صورت عدم رعایت الگو، به ناچار گاز این مشترکان پرمصرف قطع خواهد شد.

وی از افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در استان خبر داد و گفت: ۱.۵ میلیارد متر مکعب گاز از ابتدای سال جاری تا نیمه آذرماه در سراسر استان سوزانده شده است.

کد خبر: ۱۹۵٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha