۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
تغییرات دیگری بین استانداران در راه است
وزیر کشور:

تغییرات دیگری بین استانداران در راه است

کرمانشاه- وزیر کشور گفت: تغییرات دیگری در سطح استانداران در راه است.

به گزارش بازار، احمد وحیدی وزیر کشور در بدو ورود به استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور تقدیر از زحمات یک ساله آقای امیری مقدم در استانداری کرمانشاه و معارفه محمدطیب صحرایی استاندار جدید کرمانشاه در این استان حاضر شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و بررسی‌های به عمل آمده این نوید را می‌دهیم که تغییرات دیگری در سطح استانداران در دولت سیزدهم به زودی انجام شود.

احمد وحیدی صبح امروز پنجشنبه به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه هجدهمین استاندار کرمانشاه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی وارد استان شد.

قرار است تا ساعتی دیگر محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه معرفی شود.

وحیدی پس از ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کند و سپس با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و سپس با حضور در آئین تکریم بهمن امیری مقدم استاندار سابق استان کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار جدید این استان را معرفی می‌کند.

محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در جلسه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان دومین استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم معرفی شد.

کد خبر: ۱۹۵٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha