۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
تحریم داخلی مانعی بزرگ برای انجام کارهای تولیدی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تحریم داخلی مانعی بزرگ برای انجام کارهای تولیدی است

سمنان- همتیان، دبیر اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه دغدغه‌های بسیاری در فضای اقتصادی کشور وجود دارد، گفت: متاسفانه تحریم داخلی مانع از انجام کار است.

محمد همتیان در حاشیه دیدار با مسئولان بسیج اصناف استان سمنان و در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دغدغه های بسیاری در فضای اقتصادی وجود دارد، بیان کرد: متاسفانه تشریفات اداری دست پاگیر و مخل کسب کار آنقدر زیاد هستند که متاسفانه از اصل کار دور شدیم.

وی با بیان اینکه این موضوع از جمله موانع تولید در استان سمنان است، افزود: متاسفانه تحریم داخلی مانع از انجام کار است، اگر اصلاحات اجرایی انجام نشود بی شک مشکلات دوچندان خواهد شد

دبیر اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه اصلاح ساختارها و چابک سازی اقدامات دولتی و کاهش بروکراسی می تواند بخشی از مشکلات را حل کند، گفت: اصلاحات تشریفات اداری باید مورد بحث و مذاکره قرار گیرد تا بتوانیم اقدامات بهتری را در این زمینه رقم بزنیم.

همتیان درباره نشست با فرمانده بسیج اصناف نیز بیان کرد: ظرفیت های بسیار مناسب در بدنه بسیج وجود دارد که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط های بسیار خوبی با کشورهای سوریه و روسیه برقرار است این همکاری با عنوان بسیج تجار می تواند هم‌افزایی مناسب داشته باشد، ابراز داشت: استان سمنان با ظرفیت های خوب اقتصادی که دارد می تواند در زمینه صادرات موفقیت های خوبی به دست بیاورد.

کد خبر: ۱۹۵٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha