۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
به محض یافتن جایگزین مناسب، از سمت مدیریت عامل توئیتر استعفا خواهم داد!
ایلان ماسک:

به محض یافتن جایگزین مناسب، از سمت مدیریت عامل توئیتر استعفا خواهم داد!

در پی شدت گرفتن شایعات مربوط به برکناری و استعفای احتمالی ایلان مایک از سمت مدیر عاملی توئیتر، وی با انتشار پیامی توئیتری، از تصمیم جدید خود برای آینده این شبکه اجتماعی پر طرفدار خبر داد.

به گزارش بازار؛ در پی شدت گرفتن شایعات مربوط به برکناری و استعفای احتمالی ایلان مایک از سمت مدیر عاملی توئیتر، وی با انتشار پیامی توئیتری، از تصمیم جدید خود برای آینده این شبکه اجتماعی پر طرفدار خبر داد.

بر اساس این گزارش، ماسک در پیام توئیتری خود با اشاره به نظرسنجی عمومی انجام شده از کاربران توئیتر، تایید کرد که اکثریت کاربران خواستار برکناری وی هستند.

ایلان ماسک که از تاریخ ۲۷ اکتبر، مالکیت کامل توئیتر را در در اختیار دارد، در پیام توئیتری خود اعلام کرد که به محض یافتن یک مدیر اجرایی مناسب برای توئیتر، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

ماسک طی بیش از یک ماه گذشته از روی کار آمدن خود به عنوان مدیر عامل توئیتر، اقدامات زیادی همچون بستن حساب کاربری بسیاری از خبرنگاران، تعلیق بسیاری از خدمات رایگان توئیتر و همچننی برکناری بسیاری از مدیران این شبکه اجتماعی را انجام داده که مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

مدیرعامل جدید توئیتر، در عین حال به صورت تلویحی مدیریت بر توئیتر را کم ارزش جلوه داده و نوشت: به محض اینکه فردی به اندازه کافی احمق پیدا شود، از سمت مدیر عاملی توئیتر استعفا داده و این مسئولیت را به وی واگذار خواهم کرد!

لازم به ذکر است، بر اساس نظرسنجی عمومی انجام شده از میان کاربران توئیتر، بیش از ۶۷ درصد از آنها خواستار برکناری وی از سمت مدیریت عامل این شبکه اجتماعی پر مخاطب شده اند.

گفتنی است، ایلان ماسک بیش از ۴۴ میلیارد دلار برای خرید توئیتر پول پرداخت کرده و اکنون باید دید چه کسی حاضر به پرداخت رقم پیشنهادی وی برای فروش این شبکه اجتماعی خواهد بود.

کد خبر: ۱۹۵٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha