۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
پایش روشنایی معابر تهران تا پایان سال ۱۴۰۲ هوشمند می‌شود

پایش روشنایی معابر تهران تا پایان سال ۱۴۰۲ هوشمند می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: نصب کنتورهای هوشمند با هدف پایش هرچه بهتر روشنایی معابر و کاهش زمان رفع مشکلات مرتبط با روشنایی شهری، بر روی پایه‌های روشنایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش بازار، کامبیز ناظریان در خصوص وضعیت روشنایی معابر شهر تهران افزود: بر اساس معیارها و استانداردهای روشنایی معابر شهری، ۳۸۰ هزار لامپ در قالب ۱۲ هزار خط روشنایی کار روشن‌سازی معابر کلان‌شهر تهران را برعهده دارند.

وی ادامه داد: وظیفه تامین روشنایی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری، تونل‌ها، پل‌های عابر پیاده، فضای زیرین پل‌های خودرویی، ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌های مسافربری بر عهده شهرداری تهران است که در این حوزه تعامل و ارتباط موثری به منظور بهبود هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص زمان روشن و خاموش شدن چراغ‌های معابر گفت: قطع و وصل روشنایی معابر از طریق ۶ هزار ساعت نجومی نصب شده بر روی خطوط تغذیه صورت می‌گیرد و تجهیزات مربوط به شکلی تنظیم شده‌اند که لامپ‌های معابر ۱۵ دقیقه بعد از غروب آفتاب روشن و ۳۰ دقیقه قبل از طلوع آفتاب خاموش شوند.

وی از شهروندان تهرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه نقص و اختلال در بخش روشنایی معابر پایتخت، مراتب را به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha