۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
رشد ۲۴ درصدی در صدور گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی سمنان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد ۲۴ درصدی در صدور گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی سمنان

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از رشد ۲۴ درصدی صدور گواهی پایان کار در مجموعه نواحی و شهرک‌های صنعتی استان طی سال جاری خبر داد.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری در استان سمنان ۱۰۹ فقره پایان کار در مجموعه نواحی و شهرک های صنعتی استان صادر شده است، ابراز کرد: این میزان نسبت به ۹ ماهه اول سال گذشته ۲۴ درصد بیشتر است.

وی با بیان اینکه گواهی پایان کار های صادره در استان سمنان در مجموع ۳۹ هکتار مجموعه صنعتی را شامل می شوند، ابراز کرد: توسعه تولید در مجموعه شهرک های صنعتی استان هدف از اعطای این پایان کار ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در ۹ ماهه اول سال گذشته ۸۸ فقره پایان کار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان صادر شده بود، ابراز کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری همچنین در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۱۷۶ فقره جواز احداث ساختمان نیز صادر شده است تا شاهد گسترش خوب کمی واحد های تولیدی در درون شهرک ها باشیم.

باقری با بیان اینکه در استان سمنان ۱۹ شهرک و نواحی صنعتی وجود دارد، گفت: شرکت های دانش بنیان و کارخانه ها و شرکت‌های تولیدی که درخواست دانش بنیان شدن کنند، از تسهیلات بهره مند خواهند شد.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha