۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
استمرار آلودگی هوای اصفهان تا پنجشنبه/دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان هفته تعطیل شد
مدیرکل مدیریت بحران استاداری اصفهان خبر داد؛

استمرار آلودگی هوای اصفهان تا پنجشنبه/دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان هفته تعطیل شد

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استاداری اصفهان گفت: شرایط آلودگی هوا در اصفهان تا اواسط روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد مرتبط با آلودگی را رصد و پیگیری می‌کند، اظهار کرد: کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان امروز نیز در محل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی درخصوص استمرار آلودگی هوا تا اواسط روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان گفت: در این جلسه تصمیم بر آن شد که همه دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه) تعطیل شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استاداری اصفهان بیان کرد: همچنین مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در شهر اصفهان از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از درب منزل اجرایی شود و تردد خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود.

وی اضافه کرد: هواشناسی استان همچنین نسبت به ورود و فعالیت سامانه سرد بارشی از عصر پنجشنبه در غرب استان هشدار داده و برای روزهای جمعه در مناطق غرب و جنوب و روز شنبه در اکثر مناطق بارش برف و باران و کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

گفتنی است امروز سه‌شنبه نیز براساس تصمیم روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی تعطیل بود.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha