۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
نیکاراگوئه بازار هدف خوبی برای محصولات ایرانی است| لزوم توسعه روابط اقتصادی با دنیا
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس مطرح کرد

نیکاراگوئه بازار هدف خوبی برای محصولات ایرانی است| لزوم توسعه روابط اقتصادی با دنیا

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکاراگوئه بزرگ‌ترین کشور آمریکای مرکزی محسوب می شود از این رو بازار هدف خوبی برای صادرات محصولات ایرانی بشمار می رود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری، در خصوص اهمیت اجرایی شدن برنامه جامع همکاری‌های ایران و نیکاراگوئه، گفت: نیکاراگوئه بزرگ‌ترین کشور آمریکای مرکزی محسوب می شود از این رو بازار هدف خوبی برای صادرات محصولات ایرانی بشمار می رود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سطح روابط سیاسی دو کشور خوب ارزیابی می شود، اظهار کرد: بدون شک افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری می تواند روابط در عرصه های دیگر را تقویت کند.

وی با بیان اینکه برنامه جامع همکاری‌های ایران و نیکاراگوئه به نوعی راهبرد و نقشه راه برای ارزآوری و درآمدزایی بیشتر برای دو کشور محسوب می شود، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم در توسعه روابط خارجی اهتمام خوبی دارد و این مهم موجب شده سطح روابط با کشورهای مختلف دنیا رو به رشد باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کشورمان در حوزه صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی، محصولات کشاورزی و غیره ظرفیت های خوبی دارد که می توان به نیکاراگوئه ارائه کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد تعامل ایران با کشورهای آمریکای مرکزی نشان دهنده عمق نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا است و این مهم بر خلاف سیاست یکجانبه گرایانه آمریکایی ها است.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha