۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
ناحیه صنعتی تخصصی در پتروشیمی دهلران ایجاد می‌شود
رئیس سازمان صمت ایلام:

ناحیه صنعتی تخصصی در پتروشیمی دهلران ایجاد می‌شود

ایلام- رئیس سازمان صمت ایلام گفت: با توجه به برنامه های به عمل آمده، ناحیه صنعتی تخصصی در پایین دست پتروشیمی دهلران ایجاد می شود.

رضا محمدرحیمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در جریان اولین سفر ریاست جمهور به استان ایلام دو پروژه مهم مربوط به صنایع پائین دستی در راستای توسعه زیرساخت ها مصوب شده است.

وی افزود: احداث ناحیه صنعتی تخصصی پایین دست پتروشیمی دهلران به مساحت ۴۳ هکتار است و مساحت قابل واگذاری در فاز اول ۳۰ هکتار که تاکنون ۱۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان صمت استان ایلام در خصوص دومین مصوبه سفرریاست جمهوری تصریح کرد: مکان احداث پارک پروپیلن در صالح آباد تعیین و اقدامات اجرایی آن توسط شرکت شهرک های صنعتی استان با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است که زمینه ایجاد۹۲ کارخانه صنعتی در ۶ فاز مختلف را فراهم می کند.

محمدرحیمی با بیان وجود ۳۷ واحدفعال صنایع پایین دست پتروشیمی در استان، عنوان کرد: اهم محصولات تولیدی این واحدها شامل کیسه بدون بافت تک لایه از پلی اتیلن،لوله از پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن،نخ فیلامنتی و ورق و صفحه از پلی استایرن است.

وی گفت: مهمترین و اصلی ترین مواد اولیه مصرفی واحدهای استان پلی اتیلن سنگین و سبک،پلی استایرن انبساطی،پلی اتیلن ترفتالات ،پی وی سی و پلی پروپیلن است.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha