۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
راه اندازی سامانه «سامان بازار» برای ساماندهی دستفروشان
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تهران خبر داد

راه اندازی سامانه «سامان بازار» برای ساماندهی دستفروشان

مفاخریان، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت: با راه اندازی سامانه «سامان بازار» دستفروشان می‌توانند با ثبت اطلاعات خود برای دستفروشی و فعالیت‌های مرتبط اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، سید علی مفاخریان گفت: به دنبال مصوبه اخیر شورای شهر درباره مشاغل سیار و بی کانون؛ سیستم هوشمند مکان یابی دستفروشان در تهران در حال تدوین است که با راه اندازی آن علاوه بر حل مشکلات ترافیکی و سدمعبر در پایتخت مدیریت بهینه‌ای در حوزه بازارها و مشاغل سیار صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: احراز هویت دستفروشان و بساط گستران با روش دقیق در سامانه ثبت احوال انجام می‌شود و این ظرفیت برای افراد ساکن تهران فراهم شده است تا به محض احراز هویت فرصت مکان یابی در یکی از بازارهای محل سکونت شخص فراهم شود.

مفاخریان گفت: با این روش هم دستفرشان ساماندهی می‌شوند و هم مردم می‌توانند با مراجعه به بازارهای روزی که در این خصوص پیش بینی خواهد شد خریدهایشان را با قیمت‌های مناسب انجام دهند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت: این سامانه هم اکنون در مرحله تولید نرم افزار است و تا دو هفته آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، اطلاعات دستفروشان از طریق مناطق شهرداری اخذ شده و در آن بارگذاری شده است و به درج دوباره اطلاعات توسط دستفروشان نیاز نیست.

وی تصریح کرد: البته ممکن است افرادی در فهرست فعلی دستفروشان مناطق شهرداری نباشند یا متقاضی جدید دستفروشی باشند که در مرحله دوم و اواخر خردادماه شرایط ثبت نام این افراد نیز مهیا خواهد شد.

کد خبر: ۱۹٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha