۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
اجرای طرح نگهداشت تولید در پارس جنوبی| پروژه فشارافزایی عملیاتی می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح نگهداشت تولید در پارس جنوبی| پروژه فشارافزایی عملیاتی می‌شود

بوشهر- متجلی مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از اجرای طرح نگهداشت تولید در پارس جنوبی خبر داد و گفت: طرح فشارافزایی با کیفیت خوبی اجرایی می‌شود.

محمد حسین متجلی در حاشیه نشست با مسئولان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به سرمای شدید فصل زمستان و ضرورت افزایش مصرف گاز در استان‌های سردسیر، تولید گاز در پارس جنوبی با شتاب بیشتری تداوم دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: توسعه فازهای پارس جنوبی از اولویت‌های مهم این شرکت است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که تراز در تولید و مصرف گاز مدیریت شده و از ناترازی جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: اکنون با پایداری تولید، شاهد برداشت روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی و ارسال به شبکه سراسری هستیم که با تکمیل فاز ۱۱ شاهد افزایش تولید نیز خواهیم بود.

متجلی تصریح کرد: اجرای طرح نگهداشت تولید در پارس جنوبی نیز از طرح‌های مهمی است که با شتاب مناسبی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های فشارافزایی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این مجموعه است که با توجه به افت فشار گاز، اجرای آن ضرورت دارد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: توسعه پارس شمالی و میادین بلال و فرزاد نیز از طرح‌های مهم شرکت نفت و گاز پارس است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha