۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
برپایی نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت داخلی در پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

برپایی نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت داخلی در پارس جنوبی

بوشهر- اسدی مدیر عامل منطقه پارس جنوبی از برپایی ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت ایرانی در پارس جنوبی خبر داد.

سخاوت اسدی در حاشیه گشایش ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توجه به تولید داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور از اساسی‌ترین اولویت‌های این نمایشگاه بزرگ به شمار می‌رود.

وی افزود: ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی با شرکت ۱۶۵ شرکت ایرانی که ۱۱۴ شرکت آن را مجموعه‌های دانش بنیان و فناور تشکیل می‌دهند، برپا شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سال گذشته شاهد حضور ۱۳۶ شرکت ایرانی در پنجمین نمایشگاه بودیم که با رشد ۲۰ درصدی به ۱۶۵ شرکت رسیده‌ایم.

اسدی تصریح کرد: در بخش دانش بنیان و فناور نیز سال گذشته ۸۵ شرکت دانش بنیان داشتیم که امسال با رشد ۲۵ درصدی به ۱۱۴ شرکت رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز حضور فعال و با کیفیتی در نمایشگاه دارد و انتظار داریم از ظرفیت بزرگ حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت‌های خلاق و نوآور نهایت استفاده را ببرند.

مدیر عامل پارس جنوبی ابراز داشت: تولید داخل به ایجاد اشتغال منجر می‌ شود و ساز و کارهای لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی فراهم شده است.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha