۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
عرضه مدل «ردمی ۱۲ نوت پرو ۴G» شیائومی به بازار از سال آینده
تازه های فناوری؛

عرضه مدل «ردمی ۱۲ نوت پرو ۴G» شیائومی به بازار از سال آینده

شرکت بزرگ چینی شیائومی از ارائه مدل جدید گوشی های خود به نام «ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G» به کمیسیون ملی ارتباطات تایلند جهت بررسی و صدور مجوز واردات خبر داد.

به گزارش بازار؛ شرکت بزرگ چینی شیائومی از ارائه مدل جدید گوشی های خود به نام «ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G» به کمیسیون ملی ارتباطات تایلند جهت بررسی و صدور مجوز واردات خبر داد.

به گفته منابع نزدیک به شرکت شیائومی، در حقیقت این محصول جدید چینی همان مدل «ردمی نوت ۱۲ پرو» است که قرار بود برای سال آینده میلادی به بازار عضره شود. اما این شرکت چینی ظاهرا قرار است محصول جدید خود را با دو نام تجاری متفاوت به بازار عرضه نماید.

هنوز جزئیاتی از خصوصات فنی این محصول جدید سامسونگ منتشر نشده، اما باید بدانیم که این مدل در حقیقت از شبکه ۴G پشتیبانی کرده و مدل ۵G آن در ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه شده است.

تصور می شود که مدل ۴G نیز به جز عدم پشتیبانی از شبکه ۵G، تفاوت چندانی با نوت ۱۲ موجود در بازار نداشته باشد. اگر این حدس درست از آب در آید، گوشی جدید شیائومی باید با ۶.۶۷ اینچ نمایشگر OLED از پردازشگر مدیاتک هشت هسته ای مدل ۱۰۸۰ بهره برده و ۱۲ گیگابایت رم برای آن تعبیه شده باشد.

باتری مدل ۵G نیز ۵ هزار میلی آمپر ظرفیت داشته که با یک شارژر ۶۷ واتی، قابلیت شارژ سریع را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به استفاده از ماژول های دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی اشاره کرد که احتمالا این مورد هم باید در مدل ۴G دیده شود.

کد خبر: ۱۹۴٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha