۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
توزیع ۲۸هزار بسته پروتئینی در قالب پویش سفره احسان در استان سمنان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۲۸هزار بسته پروتئینی در قالب پویش سفره احسان در استان سمنان

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از توزیع ۲۸هزار بسته پروتئینی در قالب پویش سفره احسان در سراسر استان خبر داد و گفت: ۱۱۰ هزار کیلوگرم گوشت در این طرح توزیع شد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پیرو اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به منظور حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم برخوردار، ۲۸ هزار بسته پروتئینی حاوی گوشت مرغ منجمد در طرح پویش سفره احسان توزیع شد، تاکید کرد: بیش از ۱۱۰ هزارکیلو گرم گوشت مرغ منجمد در قالب طرح سفره احسان از طریق گروهای جهادی سطح استان بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی افزود: بیش از ۵۰میلیارد ریال برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی هزینه شده با توجه به پیش بینی‌ها گوشت مرغ مذکور به دست ۲۸هزار خانواده کم برخوردار در استان می‌رسد.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه رزمایش سفره احسان یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای کمک به محرومان است، ادامه داد: به گروهای جهادی همکار که وظیفه توزیع گوشت مرغ منجمد شده را بر عهده دارند تاکید جدی شده شأن و کرامت انسانی نیازمندان در حین وتوزیع کاملا حفظ شود.

احمدی با اشاره به اینکه ۲۰۰ گروه جهادی، خیریه و هیات مذهبی در سطح استان سمنان با این ستاد همکاری دارند، گفت: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است همچنین در این پویش بیش از ۱۸ تن مرغ منجمد در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و بیش از پنج تن مرغ در اختیار بهزیستی استان، قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۹۴٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha