۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار تهران

نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار تهران

ممکن است شما نیز نام برند اشنایدر را شنیده باشید؛ این برند شرکتی بزرگ و چندملیتی است که شعبه مرکزی آن در رویل مالمیسون فرانسه قرار دارد.

به گزارش بازار، ممکن است شما نیز نام برند اشنایدر را شنیده باشید؛ این برند شرکتی بزرگ و چندملیتی است که شعبه مرکزی آن در رویل مالمیسون فرانسه قرار دارد. Schneider Electric که به‌اختصار SE از آن نام می‌برند، در سراسر جهان یکی از محبوب‌ترین برندها درزمینۀ تجهیزات پسیو شبکه به‌شمار می‌آید. به‌طورکلی این کمپانی انواع تجهیزات الکترونیک را طراحی و تولید می‌کند.

در سال ۱۸۳۶ جوزف اشنایدر و آدولف اشنایدر این شرکت را تأسیس کردند. برند اشنایدر حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در حوزۀ الکترونیک محسوب می‌شود. نمایندگی اشنایدر در ۱۰۰ کشور جهان فعالیت می‌کند و باتوجه‌به آمار اعلام‌شده در سال ۲۰۱۸، حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر نیروی انسانی در نمایندگی‌های این شرکت بزرگ، در کشورهای دیگر مشغول به کار بوده‌اند؛ نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران نیز فعالیت می‌کند.

براساس آمار مجلۀ فورچون، کمپانی اشنایدر هرساله جزو ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا قرار می‌گیرد و تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ اختراع گوناگون به نام این برند به ثبت رسیده است. سالانه ۵ درصد از درآمد کل این برند برای تحقیق و توسعه اختصاص پیدا می‌کند. این برند همچنان به مرغوبیت و کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهد و به همین دلیل است که پس از گذشت سال‌ها، همچنان بسیار محبوب و پرفروش است.

محصولات و فعالیت‌های کمپانی اشنایدر

محصولات برند اشنایدر توسط نمایندگی اشنایدر در هر کجای جهان عرضه می‌شوند؛ دسته‌بندی محصولات اشنایدر الکتریک به شرح زیر است:

  1. اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل

در این دسته از محصولات اشنایدر، ابزارهایی همچون سیستم‌های ضدحریق و افزایش امنیت، نرم‌افزارهای مانیتورینگ، انواع سوپاپ‌ها، سیستم‌های مدیریت ساختمان و… با هدف ایجاد ساختمان‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.

  1. کسب‌وکارهای کوچک و منازل مسکونی

برند اشنایدر برای ایجاد امنیت و آسودگی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و ساختمان‌های مسکونی، محصولات گوناگونی را طراحی و تولید کرده‌است؛ محصولاتی همچون کلید برق، روشنایی اضطراری، هوشمندسازی خانه، امنیت خانه، محافظ برق، تهویه مطبوع، شارژ خودرو برقی، ابزار و تجهیزات نصب، اتصالات، زیرساخت شبکه و… در این دسته از محصولات شرکت اشنایدر قرار دارند.

  1. اتوماسیون صنعتی و کنترل

این دسته شامل تجهیزاتی مربوط به فعالیت‌های صنعتی همچون لوازم جانبی، دکمه‌های هماهنگ فشار و سیگنالینگ، رابط‌ها، انواع جعبه، رله‌ها، نمایشگرهای صنعتی HMI، کابل‌کشی، کلید هوایی، محوطه‌سازی، انواع ابزارها برای سنجش فشار، دما، چگالی و… می‌شود.

  1. محصولاتی با ولتاژ پایین

محصولات و تجهیزاتی که با ولتاژ پایین کار می‌کنند همچون قطع‌کننده‌های MasterPact MTZ و ComPact NSX قطع‌کننده‌های PowerPact و سایر تجهیزات مشابه، در این دسته از محصولات اشنایدر قرار دارند.

  1. رک‌ها و سیستم‌های خنک‌کننده

به محفظه‌هایی که تجهیزات گوناگون شبکه همچون پچ پنل، سوئیچ، کابل‌ها، روتر و … کنار یکدیگر درون آن قرار دارند رک می‌گویند. این محفظه‌ها ازجمله تجهیزات بسیار معروفی هستند که اشنایدر به تولید آن‌ها پرداخته است. سیستم‌های خنک‌کننده بخش دیگری هستند که به‌منظور کنترل دما مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشتر متعلقات محفظه‌های رک نیز در این دسته وجود دارند. همان‌طور که بیان شد، محصولات این دسته و سایر دسته‌ها توسط نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان، ازجمله ایران عرضه می‌شوند.

  1. محصولاتی برای ذخیرۀ انرژی خورشیدی

این کمپانی بزرگ با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین از طریق فتوولتاییک (به‌اختصار PV)، سلول‌های خورشیدی را به الکتریسیته تبدیل می‌کند. آن‌ها از این الکتریسیته استفاده کرده و حتی آن را ذخیره می‌کنند.

  1. محصولاتی برای دسترسی آسان‌تر به انرژی

شرکت اشنایدر موجب شد تا دسترسی به انرژی در جهان آسان‌تر شود. جمعیت بسیاری از دنیا وجود دارند که به منابع انرژی دسترسی ندارند؛ کمپانی اشنایدر به تولید و عرضۀ محصولاتی همچون فانوس خورشیدی، چراغ‌هایی برای روشنایی خیابان‌ها و دیگر تجهیزات مشابه برای حل این مشکل تلاش می‌کند.

  1. رباتیک

در کنار تمام محصولات و فعالیت‌هایی که درمورد برند اشنایدر بیان شد، باید به حوزۀ رباتیک نیز اشاره کرد. این برند اشنایدر برای کارخانه‌ها، ربات‌های گوناگونی به‌منظور انجام کارهای سخت یا ظریف، حمل بارهای سنگین و سایر کارها طراحی و تولید کرده‌است. انواع تجهیزات ایمنی، سنسورهای گوناگون، ترانسفورماتور و محافظ برق برای کنترل شدت جریان ورودی، تکنولوژی RFID و… نیز ازجمله تولیدات مهم این برند است.

نمایندگی اشنایدر در لاله‌زار تهران

نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایندگی اشنایدر در ایران نیز همچون سایر کشورها به فعالیت پرداخته است و در شهرهای گوناگون ایران دفاتری برای ارائه خدمات و محصولات این برند برپا شده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های این برند در لاله‌زار تهران وجود دارد؛ این نمایندگی از کارشناسان مجرب و فوق‌تخصص تشکیل شده‌است و درزمینۀ تأمین قطعات، مشاوره و فروش محصولات کمپانی اشنایدر، به مشتریان ارائه خدمت می‌کند. این مجموعه سال‌هاست که در این حوزه، تجربۀ فنی و مهندسی کسب کرده‌است و رضایت مشتری و اصالت کالا برای آن‌ها اولویت دارد.

ازجمله محصولات موجود در نمایندگی اشنایدر الکتریک می‌توان به کلید اتوماتیک، کمپکت NS از ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ آمپر، کلیدهای اتوماتیک هوایی NT فیکس، کشویی ۴۲KA و ۵۰KA از ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ آمپر، انواع کنتاکتور، انواع تایمر کتابی، ستاره مثلث، ۸ و ۱۱ پایه، انواع کلید حرارتی، انواع فیوزهای مینیاتوری تک‌فاز و سه‌فاز، انواع سنسور جهت کنترل فشار، انواع راه‌انداز نرم، انواع دسته جرثقیل ۴، ۶ و ۸ دکمه، انواع چراغ سیگنال، انواع جعبه شاسی، انواع میکروسوئیچ، انواع کنترل فاز و… اشاره کرد.

همان‌طور که در ابتدا بیان شد، محصولات این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به‌تبع طول عمر بیشتری دارند، ازاین‌رو می‌توانید به محصولات این برند اعتماد کنید و با خیالی آسوده تجهیزات موردنیاز خود را خریداری نمایید.

سخن پایانی

برندهای بسیاری در حوزۀ تجهیزات الکترونیک فعالیت می‌کنند که اشنایدر یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای این حوزه به‌شمار می‌آید. یکی از دلایل بزرگ محبوبیت این برند، کیفیت محصولاتی است که تولید می‌کند؛ این برند همچنان در حال تحقیق و توسعه است و به تولید محصولاتی درجه‌یک مشغول است. نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان وجود دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این برند، تجهیزات موردنیاز خود را تهیه کنند؛ وجود این نمایندگی‌ها به کسب محبوبیت بیشتر اشنایدر کمک فراوانی کرده‌است.

محصولات برند اشنایدر در دسته‌بندی‌های مختلفی همچون اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل، کسب‌وکارهای کوچک و خانه‌های مسکونی، اتوماسیون صنعتی و کنترل، محصولاتی با ولتاژ پایین، رک‌ها و سیستم‌های خنک‌کننده، انرژی خورشیدی و ذخیرۀ آن، دسترسی آسان‌تر به انرژی و رباتیک قرار می‌گیرند.

وجود نمایندگی‌های این برند در ایران موجب شده‌است تا مردم این کشور همچون سایر کشورها، به محصولات تولیدی آن دسترسی داشته باشند. نمایندگی اشنایدر در شهرهای مختلف ایران فعالیت می‌کند که یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های این برند در ایران، در شهر تهران واقه شده‌است. نمایندگی کمپانی اشنایدر در لاله‌زار تهران، آمادۀ ارائه خدمت به شما عزیزان است.

کد خبر: ۱۹۴٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha