۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌هاست
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌هاست

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پی بازدید از فرودگاه مشهد گفت: تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌هاست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی گفت: تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها است.

سیدی در حاشیه بازدید از فرودگاه مشهد، با حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی تأکید کرد: همواره در تلاش هستیم تا پاسخگوی نیازهای رفاهی کارکنان ستادی و فرودگاهی باشیم.

وی با بیان اینکه تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه‌های مهم شرکت فرودگاه‌ها است، عنوان کرد: این تجهیزات متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی بوده و برای نگهداری آن‌ها باید دقت کافی شود.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در خصوص اهمیت تکریم مسافران توسط نیروهای فرودگاهی گفت: همکاران فرودگاهی برای حفظ احترام و جلوگیری از معطل شدن مسافران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

گفتنی است فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، حمیدرضا حاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه‌ها و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، سیدی را در این بازدید همراهی کردند.
همچنین بازدید از ترمینال پروازهای داخلی، پروژه‌های عمرانی و نیز حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی مهم‌ترین برنامه‌های معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در سفر به مشهد بود.

کد خبر: ۱۹۴٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha